bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Lika bra som Anastasia fast billigare

Netti Starby

 
Lika bra som Anastasia fast billigare
 
 Jag har använt en ögonbrynspenna från Anastasia en längre tid eftersom den är så himla bra. Synd bara att den är så dyr! Sist tog jag mitt mod med att köpa från ett annat märke som blev Depend. Pennan är exakt likadan men mycket billigare. 
 
 
 
 
Jag har testat ögonbrynspennan från Depend och är riktigt nöjd med den och i fortsättningen kommer jag att köpa den.
 
 
Om ni vill läsa på lite mer om den så hittar ni den genom att klicka här <--- Adlink
 
 
//PUSS
 
♥ 
#1 - Sarah

Så tråkigt när man verkligen gillar nåt o de e sådär dyrt :/
Vilken tur att du testa en annan o att den va lika bra :)

Kram

#2 - JoJo

det är toppen när man hittar bra produkter till bra priser! :D kramis

#3 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag använder ögonbrynsskugga, men det verkar ju supersmidigt med penna, så nästa gång kanske det blir en sådan :D

#4 - My

Härligt att du är nöjd! Jag har ögonbrynspuder från Anastasia och äääälskar det! Har använt det varje dag i 1,5 år och knappt hälften är slut och därför tycker jag det är sååå värt pengarna!! Använder inte penna så kan inte sätta mig in i hur fort den tar slut :)

#5 - Julia

Tack för tipset!<3

#6 - Carro

Härligt när man hittar ett billigare alternativ! :)

#7 - Amanda

Har aldrig använt ögonbrynspenna faktiskt, så kul med tips<3

#8 - annelie

tack för tipset :D kram

#9 - Julia Svensson

Åh gud så bra tips!

#10 - Anna

Bra tips! :D Kram

#11 - MALIN

Vilket bra tips! Älskar själv Anastasia's produkter till brynen! Kram

#12 - Gabriella

Åh såå bra tips!!

#13 - Jennifer

Jag använder ögonbrynsskugga till mina bryn :D

#14 - Jennifer

Jag använder ögonbrynsskugga till mina bryn :D

#15 - Louise

Tack för tipset ! Använder anastasias men den är så dyr ! Kram

#16 - Celine

Oj så bra tips!

#17 - Iselin Renée

Høres bra ut :)

#18 - Sandra SG

det är härligt när man kan hitta billigare saker men mer typ samma kvalitet!

#19 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Bra tips! :)

#20 - Helen

Tack för tips!!

#21 - Petra

såndanna tips är så guld värda ⭐️Kramar o ha en fin onsdag här är det snökaos o säkert hos dig med

#22 - Angelica Wåhlin

Älskar Anastasia! Fick en penna av en väninna som kom över nyår, men annars använder jag Ardells :) Kram

#23 - Amanda Sofi

Bra tips!

#24 - Pauline Hurtig

vilket bra tips!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg