bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Några detaljer från hemmet

Netti Starby

 
Några detaljer från hemmet
 
 Färska blommor blir jag glad över och därför köper jag gärna hem en bukett då och då som får sprida glädje i köket. 
 
 
Här kommer några detaljer från mitt hem!
 
 
Här ser ni min lilla söta ugglis som fick följa med oss hem i somras. Jag älskar söta gosedjur och trots att jag är vuxen så har jag gärna några sötnosar i soffan. 
 
 
Här är en bild från min hall och såhär såg det ut på skoskåpet innan jul. Just nu hänger endast tavlorna kvar men under helgen får vi se om vilka prylar som kommer fram den här gången. Men först måste det dammas och torkas av då jag vill att hela hemmet ska dofta nystädat. Älskar den känslan! 
 
 
 Just nu sitter jag på bussen och lyssnar på låtar via spotify samtidigt som jag stirrar ner i telefonen. Som jag annars alltid gör på bussen. Jag tror faktiskt inte att någon skulle känna igen mig utan telefonen haha. Kanske ska testa? Nä jag är alldeles för beroende av telefonen och kan inte utsätta mig för det.
Men vid sociala sammanhang, när jag är ute och går, jobbar eller är med nära och kära så använder jag aldrig telefonen. Utan det blir vid ensamma situationer som till exempel när jag sitter på bussen. Snart ska jag lägga ner telefonen i fickan eftersom alldeles strax är jag hemma.
 
 
//PUSS
 
#1 - Anita

Snittblommor är verkligen fint! :D

#2 - JoJo

jag älskar också att ha färska blommor hemma. det är så fint och fräscht! :D kramis

#3 - JoJo

jag älskar också att ha färska blommor hemma. det är så fint och fräscht! :D kramis

#4 - Natalia

Så fint!!

#5 - Linnea Gustavsson

Älskade mjukis ugglan, så söt!!

Svar: Ja visst är den söt! <3 Kramis
Anette Starby

#6 - NICOLE

Såå fint :) Blommor gör så mycket! Försöker också att alltid ha det hemma :)

#7 - Julia Svensson

Åh så fint!

#9 - MALINDENISE

Såå snygga tavlor! Trevlig helg på dig!

#10 - Jennifer

Så fint och härligt med snittblommor :D Riktigt fina tavlor :D

#11 - Ronja Therese

Så fint du har det! Och en blombukett kan verkligen göra susen, särskilt så här års!

#12 - Celine

Så fint!

#13 - Matilda Berlin

Men alltså wow vad fint!! Älskar verkligen dom två sista postersrna (plural?? haha!) tillsammans!! Kram finaste du <33

#14 - Josäfin Andersson

så fint med nya blommor ju! :D

#15 - Johanna

Vilken söt uggla! :o

#16 - Anna

Så fint! <3 Kram

#17 - Carro

SÅ fint du har det och jag älskar med färska blommor! 💕

#18 - Petra Olsson

Snittblommor e verkligen lyx 💕Ha en fin dag kramar

#19 - ajlimullersandvik.blogg.se

åh jag använder min mobil så sjukt sällan, är en jättekass mobilkompis... öppnar snaps, orkar inte svara, glömmer bort. Och glömmer sms. Använder telefonen på jobbet när jag jobbar ensam, för att lyssna på ljudbok... ÅH, ditt hem är så himla himla fint!

#20 - Pauline Hurtig

så fint! och så söt uggla :)

#21 - ullie

färska blommor underbart. var har du köpt postrarna? desnio ? ja va det heter fniss

Svar: Dom kommer från sealoe.se! Kramis
Anette Starby

#22 - Linda

jätte fint! :)

#23 - Jasmine

Vad fint du har det hemma! Jag är också förtjust i blomsterbuketter och vackra ljuslyktor.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg