bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Pimpa upp dina skor

Netti Starby

 
Pimpa upp dina skor
 
 Jag hittade inne på h&m ett par avtagbara pälsbollar som man fäster på valfria skor. Det är verkligen ett smidigt sätt att kunna piffa upp sina skor med. 
 
 
Jag testade att sätta fast dom på ett par boots och kolla in vad gulligt det blev!
 
 
Det har varit väldigt populärt med pälsbollar på skor en längre tid och då är det nästan roligare att kunna sätta fast ett par avtagbara lite hur man vill för att få det mer personligt. 
 
 
 
Funderar på att skaffa mig ett par till i en annan färg till vårens skor.  
 
 
//PUSS
 
#1 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

VIlket roligt sätt att piffa upp skorna på :)

#2 - Alice

Vilken rolig grej! ^^ Kram.

#3 - cassandra gigel

åh smart och snyggt!:D

#4 - Julia

Men så fint!

#5 - Maria

Jag har nog blivit gammal, men det här med pälsbollar på skor det förstår jag mig inte på alls :)

#6 - Carro

Så fint det blev! :)

#7 - Annie

Vad smart och vad snyggt! ;) Ha en fin kväll<3

#8 - Sofija

Bra tips!

#9 - Tilda

Så söta! <3

#10 - Jessica Högberg

Ha ha, vad dom hittar på - men smart!

#11 - Celine

Jättesöta!

#12 - Amanda

Åh vad coolt :D kram

#13 - Linda

Men åh så himla smart Så snyggt ju!
Svar: Ja, det är det verkligen. Huden känns redan spänstigare!

#14 - Pauline Hurtig

hihi vad sött!

#15 - Elin

Bra rips!! Och så snygga dom blev❤️

#16 - Anna

Jättefina! :D Kram

#17 - Annie

Hoppas du har en bra kväll<3
Kramar

#18 - cecilia

Men titta så sött!! :) vilket bra tips!!!

#19 - Angelica Wåhlin

Gud, vad gulligt!

#20 - blondina

Gud så söta bollar :D hiihihih

sv; Ja jag saknar de asmycket o nu är de dags att spara ut de, lär dröja innan jag klipper de igen för man känner sig mer vacker i långt hår, alltså mer kvinnlig aaa du fattar nog ;)

#21 - Petra

Så coola att piffa till skorna med 👍Jag vill ha på mina sneakers 👌Kram

#22 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fint och smart att man kan använda det till olika typer av skor:)

#23 - Erika

Vad smart :)

#24 - Hanna

Men åh tack fina du!
Så trist när folk ska behöva säga sånt här :/

#25 - Julia Svensson

Åh så fina!

#26 - Sarah

Va duktig du e :) Kram

#27 - Amanda Sofi

Så smart!

#28 - Kamilla

riktigt roligt och fint med pälsbollar till skor. Tack för tipset. Sov Gott /Kamilla

#29 - Jennifer Marie

Jag är nog en av de få som inte gillar dessa bollar :P

#30 - ullie

hi hi nej va skoj grej o pimpa med liten men gör mycket liksom cool kramiz

#31 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det där hade suttit fint på mina jobbarskor! :P

#32 - Carro

Hoppas du får en fin torsdag! :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg