bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Tider att sakna

Netti Starby

 
Tider att sakna
 
Något som jag verkligen längtar efter just nu så är det att få sitta på balkongen utan att frysa. Att kunna sitta där på morgonen och äta frukost i lugn och ro en lördagmorgon.
 
 
Att bara ta det lugnt med morgonkaffet och lyssna på fåglarna som kvittrar.
 
 
När det är varmt ute tillbringar jag mycket tid på balkongen och det bästa är solen som tittar fram senare på eftermiddagen.
 
 
Då sätter vi gärna igång elgrillen och grillar något som vi är sugna på. Då gärna lite gott och blandat.
 
 
Såhär såg det ut på balkongen förra året.
 
 
Medan jag grillar maten tittar jag på barnen när dom hjular ute på gräsmattan. När tösen har kompisar hos sig så brukar dom göra mycket konster och även lilleman brukar haka på. På tisdag börjar hon på truppgymnastik och är så taggad över det. 
 
Ni får ha en fin lördag och vi ses senare mina raringar!
 
 
//PUSS
 
♥ 
 
#1 - Tess

Man mår sååå mycket bättre när man får tillbringa tid ute! Låt våren komma! ❤️ Kramen!

#2 - Hanna Karlsson

Mysigt att kunna sitta ute på balkongen!

#3 - Sara Ekman

vill ha värme o sol :)

#4 - NATALIA

Nu längtar jag verkligen till våren ;)

#5 - NATALIA

Nu längtar jag verkligen till våren ;)

#6 - Linda

Gud vad jag vill ha sommar!!!

#7 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Åh, vill också ha sol och värme :)

#8 - Julia Svensson

Så fina bilder

#9 - Natalie

Vad mysigt att ha en balkong att mysa på! <3

#10 - Matilda Berlin

Men åh! Ser så underbart ut! Saknar verkligen så himla mycket med nu! Ge mig vår, ge mig sol, ge mig värme!! Kram fina <3

#11 - Angelica Wåhlin

Förstår att du saknar det, ser verkligen härligt ut! :D Kramar

#12 - Dixi Wonderland

Jag längtar också efter sommaren :(

#13 - Carro

Längtar med efter vår och sommar! :)

#14 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh saknar också det :/

#15 - Eva`s blogg

Åh javisst längtar man till värmen detta året kommer vi vara utomlands 5 veck sammanlagt såå skönt fin lördag kram

#16 - Gabriella

Åh som jag längtar till våren!!

#17 - Josefine Monroe ♥

Jag längtar alltid till juletider men sen när det är över så längtar jag till sommaren :) Saknar ljudet av gräsklippare haha

#18 - Maria

Jag längtar också efter vår och sommar nu. Att få sitta ute på altanen och mysa. Men tiden den går ju fort så vi är snart där :)

#19 - norahsmamma

Ser helt magiskt ut och jag längtar med!!!

#20 - Hanna

Åh ska bli så skönt med värme sen!

#21 - Sarah

Ja saknar oxå att kunna sitta på balkongen :( De e så himla mysigt :)

Kram

#22 - JUNITJEJ

Som jag längtar efter våren just nu!!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg