bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Väldens skönaste trosor

Netti Starby

 
Väldens skönaste trosor
 
Jag måste bara tipsa er om en sak!
Det är att Åhlens har dom skönaste trosorna och då menar jag från Åhlens egna märke. Oftast säljer som 3 för 2 och sist köpte jag dessa tre par.
 
 
Trosorna har skön kvalitet, sitter jättebra utan att korva sig som vissa kan göra. Ni vet trosor som rullar upp och fastnar i rumpan. Inte okej! Av alla trosmodeller som finns så har jag alltid föredrag hotpants eftersom det är både bekvämt och snyggt. 
 
 
Jag gillar inte heller trosor som lämnar fula märken i tajta byxor och dom här från Åhlens är helt osynliga. Därför vill jag tipsa er om deras underbara och prisvärda trosor!
 
 
 
 
//PUSS
 
#1 - elin

Bra tips!<3

#2 - Julia

Åh så fina, bra tips!<3

#3 - Jennifer

Härliga färger :D

Svar: Ah nya och nya :P Sov i lägenheten som Zeb bor i som jag och Casper ska flytta in till snart :) kram​

#4 - jessy

Ser jätte sköna och fina ut! :D

#5 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina och skönt att de sitter bra :)

#6 - Carro

Härligt tips! :)

#7 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag köpte väääärldens skönaste sömlösa från Ica maxi, sviiiinbra och korvar sig inte, MEN! De är liksom lite glansiga, så har man liiiite för stora byxor så glider brallorna ner, Hahaha >.<

#8 - Sara Ekman

Bra tips :)

#9 - snyggafilippa.blogg.se

Åh sköna underkläder överhuvudtaget!!

#10 - Kashayas

Bra tips.

#11 - annelie

tack för tipset :D kram

#12 - MALIN

Dom ser ut att vara jättesköna! Kram

#13 - MADDISENJ.SE

Vilka bra tips tjejen!

#14 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

#15 - Ebba

Ser sköna ut!!

#16 - Linnea Kinis

åh tusen tack för tipset! är i behov av nya trosor, så då ska jag kolla där :)

#17 - Amanda

Åh vilket bra tips! :D kram

#18 - Jeanette

Vilket bra tips :)

#19 - Gabriella

Jättebra tips!!

#20 - Josefine Arvehall

Aldrig varit så mycket för hotpants men jag får prova dessa! tack för tipset :D

#21 - ullie

ja men bra tips tycker det är svårt o hitta o hatar då de korvar sej o rullar ner över magen o sånt blää

#22 - Jessica

Vilket bra pris, måste spana in dessa trosor :D

#23 - blondina

Åhh söta, vill ha :D

#24 - Anna

Bra tips! 😃 Kram

#25 - Hanna Karlsson

Vilket superbra tips! :-)

#27 - Eva`s blogg

själv använder jag Calvin Klein trosor som är helt underbara :) kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg