bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Ny bloggportal

Netti Starby

 
Ny bloggportal
 
 
Ni har säkert märkt idag att det inte har gått att komma in på min blogg? Det beror på flytten till en ny bloggportal då det har varit lite struligt men nu funkar det att gå in där. Igår kväll flyttade jag även mitt domän dit så därför är adressen hit http://nettistarby.blogg.se
 
 
Ikväll ska jag jobba med designen så mycket jag hinner och sedan får jag fortsätta i helgen. Nu ska jag testa att skriva mitt första blogginlägg där via telefonen eftersom jag sitter på bussen. Adressen dit är som min gamla http://starbys.se
 
 
Nu går det att gå in på min nya blogg och hoppas ni fortsätter att följa mig där!
 
 
//PUSS
 
❤️
#1 - Petra Olsson

Har du bytt blogg portal ? Kommer inte in ? Kramar

#2 - Yohanna af Skovde

Jadå, jag följer! Spännande med flytt!

#3 - Annika

Kommer absolut att fortsätta följa din blogg. Kram.

#4 - Linnea Kinis

hoppas allt strul löser sig! :)

#5 - Miss Jennifer

Så drygt när det strular :/ Hoppas du får rätt på det snart :)

#6 - Tess

Klart man fortsätter läsa! ☺️

#7 - Frida

Ja jag märkte det igår. Skönt att den är uppe igen. Och fin bild på dig :)

#8 - Carro

Hoppas att det funkar snart! Och ha en härlig fredag! :)

#9 - Anita

Kul med nytt :D

#10 - Matilda Berlin

Åhhh! Väntar så spänt på att allt ska komma igång så man får se nya bloggen =)) Kram finaste <33

#11 - annelie

klart ja kommer läsa din blogg :D kramis

#12 - Veiken

Jätteroligt och jobbigt med en ny domän. Ska gå dit och kolla. Lycka Till! Kram

#13 - Julia Svensson

Kul med ny bloggportal!

#14 - Eva`s blogg

Jag hade oxå gärna bytt men jag är inte så duktig att fixa det, hade wordpress förr o kunde inte flytta allt därifrån hit hoppas det funkar så klart jag följer kram

#15 - Angelica Wåhlin

Åh, hoppas det löser sig snabbt! Vill ju fortsätta läsa din blogg såklart! Kram

#16 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så kul att förnya lite :)

#17 - Biggeros

Spännande att få se din nya blogg!!
Vill önska dig en trevlig helg!!!
Kram

#18 - Mathilda

Så kul! Lycka till på ny portalen! <3 kram

#19 - Sara

Kul med nytt :) kram

#20 - JoJo

hoppas att det löser sig snart med din nya blogg :)

#21 - Alice Lindström

Spännande med portalbyte!

#22 - Helen

Ja har du bytt kmr inte heller in??

#23 - Emma

Följer dig såklart när det fungerar :D Kram

#24 - Julia Svensson

Åh så kul med ny bloggportal!

#25 - Linda

Ah spännande ser att du byter till wordpress, helt rätt! Heja dig! Blir du egen nu mån tro?
Svar: Ja, det var verkligen gott. Kommer definitivt laga den rätter fler gånger!

#26 - Pauline Hurtig

hoppas du kommer att trivas på nya :)

#27 - ullie

åhh så tråkigt när det inte funkar . men ja bara du besöker mej hitar ja tillbaka då =() kramiz lycka till med allt

#28 - Carro

Hoppas nya bloggen funkar snart! :)

#29 - sarah

aaa det är kul =)

#30 - Veiken

Har du fortfarande strul med din nya portal?? Hoppas att det löser sig. Kram

#31 - Pauline Hurtig

vad synd med strul..

#32 - MADDISENJ.SE

Ska bli spännande att se när bloggen är redo!

#33 - ullie

men tack snälla du
ja hoppas det fixar sej me allt bara självklart kommer ja dit me kramar

#34 - Carro

Hoppas du har en härlig helg :)

#35 - Julia Svensson

Åh vad kul!!

#36 - Anna

Kul med ny bloggportal! :D Kram

#37 - Sussi

Klart jag följer dig där med. Du får säga till när det fungerar att gå in på nya. Provade nu men då kom jag inte in tyvärr.. Kram

#38 - Lena

Tråkigt när det inte fungerar. Håller tummarna på att det löser sig snart! :D

#39 - Linnéa

hoppas allt strul löser sig:)

#40 - Miss Jennifer

Hur går de? :)

#41 - Maria at Inredningsvis

Jag rekommenderar dig annars att starta upp bloggen på Wordpress det är SÅ mycket bättre på alla sätt och vis än att lika på massa bloggportaler :) stå på egna ben är bäst

Veckans Instagramhem idag på bloggen:)

LOVE Maria på Inredningsvis

#42 - Linda

Svar: Ja det är verkligen en bra sida, där hittar man allt!

#43 - Petra Olsson

Hur går det för dig?? kramar

#44 - Carro

Hoppas du haft en härlig helg och att du får igång din nya blogg snart :)

#45 - My

Jobbigt när det strular...

#46 - ajlimullersandvik.blogg.se

åh, skoj med ny portal <3

#47 - Annika

Ha en fortsatt trevlig dag. Här är det soligt. Kram.

#48 - Carolina Thoor

Jobbigt då allt är struligt. Hoppas det snart löser sig!

#49 - JoJo

har det fortfarande inte löst sig för dig med bloggen? :/ kramis

#50 - Sussi

Hmm.. Jag kommer inte in på din nya blogg :( Kram

#51 - Annika

Fin bild på dig, önskar dig en fortsatt trevlig kväll. Kram.

#52 - Julia

Spännande med ny bloggportal!

#53 - Släpp taget. följ flödet

vad roligt! Ska bli kul att se :) *Kram

#54 - Tessie -Fotograf

Roligt med lite nytt!
Sv; Ja verkligen, en fin och god vän! :)

#55 - Jessica Högberg

Fattar inte, är det här gamla eller nya?

#56 - Linnea Kinis

hoppas det inte blir nå strul med bloggen nu då :)

#57 - Kamill

Trist när det strular men det löser sig nog snart. Lycka till på nya🎂

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg