bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Perfekt sällskapsspel

Netti Starby

 
Perfekt sällskapsspel
 
Förra veckan hämtade jag ut ett paket från bokus.
 
 
 
I paketet låg det bland annat två julklappar till lillgrabben. Ett familjespel som heter balsspelet och en bok som heter bajskorv. Han kommer att älska dem för han är fortfarande i bajs och kiss åldern. Jag tror att till och med jag kommer att gilla spelet för jag har hört att den ska vara riktigt rolig. Det kommer verkligen bli en perfekt sällskapsspel för oss här fram över och jag ser fram emot mig och barnens myskvällar med detta sällskapsspel efter jul. 
 
Nu ska jag och barnen mysa här men vi ses lite senare alla glada!
 
 
/PUSS
 
 
 
#1 - CAICAIS.BLOGG.SE~

Haha skoj!

#2 - Yohanna af Skovde

Haha! Bra tips! :)

#3 - coffeeandcupcake.blogg.se

Haha hoppas han gillar de ^^

#4 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Vilka roliga tips :)

#5 - angelicasvarld.blogg.se

Men så fina klappar - han kommer bli överlycklig!

#6 - Liborius

Det spelet har mina småbrorsor haha:)

#7 - Petra Olsson

haha kanske man ska skaffa sig ett bajsspel så man får ha lite roligt:) kram

#8 - Carina

Vad bra när man hittar något som man verkligen kan använda och ha roligt med :) Kram

#9 - Elin

Underbart =)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg