bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Spend or save

Netti Starby

 
Spend or save

Väska från lindex och chloe fay bag
 
 
Chloes väska i modellen chloe fay bag är verkligen läcker tycker jag men dock kostar väskan nästan en förmögenhet och därför har jag letat efter en liknande som kostar betydligt mindre. Jag hittade en väska hos lindex som är otroligt lik originalet och ännu bättre är priset som ligger på ynka 249 kr istället för 10.000 kr. 
 
Okej originalet är alltid snyggast men den här gången hade jag valt budget.
 
Vad väljer du? Budget eller lyx?
 
 
/PUSS
 
#1 - Mirre

Vilka fina väskor =D

Oh tackar =D

#2 - Tea Rajkovic

Jag föredrar budget då den är av fakeläder!

#3 - Terese

sv: Men tack finis! Så glad jag blir!
Kram

#4 - Julia

gillar kedjan på chloe väskan men hade valt budget :)

#5 - ByJuliaP

Budget i detta fallet. Är mer för Marc Jacobs

#6 - Emma - Merakibeauty.se

budget :)

#7 - Yohanna af Skovde

Tycker budget var snyggast! Men båda var fina :)

#8 - johanna

budget! =)

#9 - Josefin

Håller med om att originalet var snyggare, men hade nog också valt budgeten!

#10 - Vicktoria - Mamma till William ♡

Ja verkligen, hoppas att han kommer fram snart så jag kan ta lite kort, han är så söt :)
Kram

#11 - Catrin Monica Sandberg

Så himla snygg, sjukt hur de kan vara så lika och samtidigt så stor skillnad :)

#12 - Therese Bjärstig

JAg hade gått på budget å köpt massa fler väskor och skor, ombyte förnöjer ;-D

#13 - Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Fina :)

#14 - Siri |Diabitfit|

Budget är ju mycket bättre, eftersom det är fejkläder och då har inget djur lidit för det =)

#15 - Erika

Jag hade valt budget, men lyx vad mycket finare :)

#16 - Maria

Vilket supertips...jag väljer budget
Kram

#17 - JoJo

jag hade valt lyxväskan, då jag blev helt såld på kedjan. så snygg detalj! :D

sv; tusen tack! jag tycker också att det är en fin bikini :) kram

#18 - SOFIA

Oj vad lika de var!

#19 - Cissi

Jag väljer budget för då kan man byta oftare 👍🏻

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg