bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Jewelry from Marc Jacobs

Netti Starby

 
Jewelry from Marc Jacobs
 
Här har jag plockat ut mina favorit smycken från Marc Jacobs. Jag älskar verkligen deras smycken eftersom jag gillar den stilrena stilen väldigt mycket. Om jag hade haft några tusenlappar över hade jag utan tvekan uppdaterat mina smycken med allt det här fina.
 
Länkar hittar ni under kollaget direkt till vardera smycke.
 
Usch idag har jag känt mig ledsen hela dagen efter en sak som hände igår men det vill jag inte skriva djupare om. Jag vill inte heller peka ut någon men förmodligen kommer det ett känslomässigt inlägg om jag behöver skriva av mig.
Nu ska jag försöka att inte tänka så mycket på det utan fokusera på något annat istället. "Ibland är det liksom lättare sagt än gjort". Men det är helt klart värt ett försök och vi ses lite senare mina älsklingar!
 
 
/PUSS
 
#1 - Erika

Vilka superfina smycken :)

#2 - Lis Mari

man ser att du gillar stilen med tanke på att alla ser så lika ut :) Ringen var supersnygg, helt klart min favorit :)

#3 - Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina smycken:)

#4 - Josefine

Så snygga!!

#5 - Yohanna af Skovde

De är fina! Hoppas du mår bättre snart!

#6 - Sanna

Hoppas att du mår bättre snart, Kram

#7 - Ebba

Dom har verkligen så snygga smycken! :D

#8 - Lucy

Snygga smycken :D men vad tråkigt att du vart ledsen :( men hoppas verkligen att du snart är glad igen <3

#9 - Amanda

snygga!

usch vad jobbigt <3

sv: ja :D

#11 - Kristin/onlyfemale

Superfina!
Vad tråkig att höra att du är ledsen. Hoppas att det känns bättre snart.

Kram på dig

#12 - Petra Olsson

Så fina smycken jag har armbandet 👍💕hoppas du får bli gladare snart kramar

#13 - CAMILLAESI

Så fina smycken :)

#14 - - Caroline

Så fina!

#15 - - Caroline

Så fina!

#16 - Therese Bjärstig

stilrena och snygga smycken! Ha en fin dag <3

#17 - Linda Ph

Har armbandet och halsbandet. Bara öronhängena kvar. ;)

#18 - Maria-Alexandra

Jättefina smycken, verkligen! Ska jag nog önska mig i födelsedagspresent :)

#19 - Erica

Vad tråkigt! Hoppas att du gick något annat att tänka på sen! <3

#20 - Pauline Hurtig

fina :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg