bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Alla hjärtans dag tips

Netti Starby

 
Alla hjärtans dag tips
 

This post contains adlinks from Adviral



Kamillas Kamera / Kamillas Kamera / Kamillas Kamera / Kamillas Kamera

 

Just nu önskar jag faktiskt att jag hade en partner som vill köpa något fint till mig till alla hjärtans dag men istället får jag drömma mig bort på allt fint som finns. Här i kollaget ser ni flera ögonstenar som är väldigt bra tips som presenter och jag vet att min blogg får många besök även från det manliga könet och därför vill jag tipsa till er som funderar på vad ni vill köpa till era fina flickvänner. 

Igår hade jag vägarna förbi stan i Örebro och då köpte jag några presenter till mina barn för dom senaste åren har jag alltid firat alla hjärtans dag med mina barn och det är riktigt mysigt. Men i år köpte jag inga nallar med hjärtan till barnen utan något helt annat som även är mycket vettigare. Återkommer om vad det blev efter alla hjärtans dag för överraskningar ska man inte avslöja i förskott. 

 

//PUSS

#1 - NICOLE

Så mysigt inlägg, såklart det ska firas! =) Kram

#2 - Veiken

Man behöver inte köpa något till alla hjärtans dag. Det räcker så gott med annan uppskattning! Mysigt att fira med barnen.... Kram

#3 - Johanna Utterberg

Så fina saker!! :) Kram

#4 - Alice

Bra tips, mysigt att du och dina barn firar, jag firar också med familjen! ^^ Kram.

#5 - Anna

Så mycket fint! :D Kram

#6 - Carro

Vilka härliga tips! :)

#7 - Maria at Inredningsvis

Den väskan vara ju bara ÄLSKA :) bra tips där

Happy new week! LOVE Maria

#8 - Amanda

Åh, kanske ska visa min sambo det här inlägget ;)

#9 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag å andra sidan är rätt nöjd över att vara singel! :P

#10 - Miss Jennifer

Jätte bra tips och din drömpartner kommer att dyka upp när du minst anar det :)

#11 - Amanda

Så fina saker <3

#12 - Jonna

Så mycket fint <3

#13 - Julia

Så mycket fint!<3

#14 - Jonna

Så fint <3

#15 - ullie

det är ofta bara affärerna som ska tjäna på dett jippå men ändå en skoj sak så ja ibland nån blomma eller choklad brukar det bli o nån godis ill barnen kinderägg eller såd som de gillat

#16 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Fina saker även om jag själv inte firar :).

#17 - Emelie sndersson

Spännande att se vad du har köpt :)

#18 - Julia Svensson

Åh så mycket fint!

#19 - Emilia

Så mycket fint!! :) <3

#20 - cecilia

Men bra tips!! :))

#21 - Louise

Hade gärna fått allt de där av en man 😂😘

#22 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Sv: Ja, ni längre upp i landet har ju betydligt mer än oss här nere :P

#23 - Celine

Klänningen var ju otroligt söt!

#24 - Maria

Så fina saker!

#25 - Carro

Hoppas du får en härlig måndag och start på veckan! :)

#26 - Mirre

Oh fina tips =D

#27 - natalia

Älskar färgen på väskan :D

#28 - Marianne

Väskan är ju snygg :)
Jag har nog aldrig firat eller firats på Alla Hjärtans dag...vi får väl se hur det blir i år ;)
Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg