bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Badrummet - före och efter

Netti Starby

 
Badrummet - före och efter
 
Här kommer före och efterbilder på mitt badrum då duschen byttes ut mot ett badkar. Det läckte vatten från duschen då jag fick lägga en handduk på golvet varje gång någon duschade och nu efter ett år fick jag nog. Jag har länge varit sugen på ett badkar och därför valde jag det istället för att laga duschen. 
 
 Före
 
Här är en efterbild innan jag fixade till det i badrummet.
 
 Efter
 
Det efterlängtade duschdraperiet åkte genast upp och jag tycker att den är så himla fin.
 
 Nya duschdraperiet
 
 Sedan satte jag fast en hörnhylla där det förvaras olika produkter och självklart kunde jag inte låta bli att hänga upp en grön fejk växt. 
 
Det blev en fin detalj i ena hörnet med en grön växt som hänger högst upp på hyllan.
 
Badrumsgolvet är otroligt fult för det är en gammal våtmatta med fläckar som inte går bort. Hyresvärden har inga planer på att byta ut golvet men nu har jag kommit på en tillfällig lösning. Om jag får hem grejerna innan helgen så ska jag pyssla med det redan nu i helgen samt andra saker i badrummet.
Jag älskar att pyssla med inredning men ännu ska jag inte avslöja för er om mina nya planer. Men när allt är klart så ska allt fotograferas och sedan visar jag er resultatet i ett inlägg.
 
 
//PUSS
 
 
 
#1 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag hade så gärna velat ha ett rejält badkar här hemma!!

#2 - Emelie Andersson

Åh vad snyggt!! :)

#3 - Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Så fint det blev och så skönt med badkar

#4 - Alice Lindström

Vad bra det blev!

#5 - Julia

Men va fint!<3

#6 - Ellen Gräntz

Roligt att göra om, och så härligt med badkar!

#7 - ExklusivaMoi

Är ingen badkars-människa så jag är nöjd med min dusch ^^... tycker det är jobbigt att duscha i en badkar! Spännande med hur resultatet kommer bli och fiffigt av dig att sätta lite "växter"... gör verkligen mye!! Ha en TREVLIG HELG och kramen damen =D

#8 - Sussi

Jag hade inte tackat nej till ett badkar. Det finns inget skönare än att lägga sig i ett varmt bad när man är lite frusen. Saknar verkligen ett badkar.. Kram

#9 - Jennie

Så fint de blev 😀🌟

#10 - Angelica Wåhlin

Åh, så fint det blev! Längtar efter ett badkar, men det lär inte hända här :)

#11 - Denise

Snyggt draperi och vad härligt med badkar! :D

#12 - Johanna Utterberg

Så härligt med ett badkar!! Lyx!! :) Kram

#13 - Linnea Kinis

åh vad fint det blev! :)

#14 - ullie

va tråkigt när de inte vill göra något åt badrummet men ja tycker du fått till det riktigt fint o draperiet va jätte fint

#15 - cecilia

åå fint!! :)

#16 - Petra Olsson

Så härligt med badkar 💕badar dock för sällan , kram

#17 - Ida - foto & häst

Jättefint! :)

#18 - Julia Svensson

åh så fina bilder

#19 - Maria

Blev ju jättebra! :)

#20 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

åh, vad mysigt det blev!

#21 - Marianne

Vilket snyggt badkar...önskar jag också fick ett sånt. Så skönt att lägga sej i hett vatten när kroppen värker.
Kram

#22 - Dixi Wonderland

Kul att du äntligen fick ditt badkar :D

#23 - Miss Baby Peaches

gud så härligt med badkar!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg