bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Den perfekta concealern

Netti Starby

 
Den perfekta concealern
 

Jag har länge varit nyfiken på en concealer från Maybelline new york och nu när min nuvarande börjar ta slut så var det dags för investera en ny. Inne på Åhléns var det 25% rabatt på Instant Anti-Age The Eraser Concealer från Maybelline och då passade jag på att slå till.

 Min hy är extra tunn under ögonen och det gör att ådrorna syns extra mycket samt att jag är väldigt blå under ögonen. Därför behöver jag en concealer som täcker bra men samtidigt ger ett naturligt resultat utan en massa synliga linjer. 

 
 Enligt beskrivningen ska den här concealern ha alla mina krav som att täcka mörka ringar under ögonen på ett naturligt sätt, ge en slät finish som sitter hela dagen utan att lägga sig i linjer eller bli kakig. 
 
 
Jag tycker att det är värt att prova men har ännu inga höga förväntningar. Återkommer med recenssioner efter jag har börjat använda den och om ni vill kika närmare på denna concealer så kan ni klicka här <--- Adlink
 
 
//PUSS
 
#1 - Alice Lindström

Jag har använt den till och från i några år och gillar den verkligen!

Svar: Kul att höra! :-D Kramis
Netti Starby

#2 - elin

Åh vilket bra tips!<3

#3 - Sara Ekman

Hoppas du kommer gilla den :)

#4 - Linnea Kinis

spännande att höra vad du tycker om den! är själv sugen på att testa den också :)

#5 - Emelie Andersson

spännande att testa lite nya grejer, speciellt om man fastnar för det :) ha en underbar helg!

#6 - Celine

Hittade ingen nyans som passade mig med den där vilket gör mig så ledsen för jag har hört så mycket bra om den!

#7 - JUNITJEJ

Tack för tipset!

#8 - elin

Hoppas du får en underbar kväll<3

#9 - Johanna Utterberg

Hoppas den är bra!! :) Kram

#10 - Emma

Har tänkt att prova den :D Kram

#11 - Jennie

Åh tänkt köpa den när jag var i stan men fanns inte i min färg men ska kolla nu till veckan för den verkar ju jättebra D

#12 - MALIN

Älskar denna! Sååå bra! Kram

#13 - Linda

Jag rekommenderar såklart bareminerals concealer, den är grym likaså complexion som jag bloggade om ;)
Svar: Ah ingen fara, förstår att många förberedde sina inlägg. Det kom till mig lite sent, men jag skrev med förbehåll att kolla noga det kan tillkomma fler.
Men det kom med och det är det viktigaste ;) Så himla kul att du ville vara med! Kommer fler tillfällen, missa inte dem. Syns man inte, finns man inte- PR

#14 - Carro

Hoppas den är bra! :)

#15 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Ska bli spännande att se vad du tycker!

#16 - Sarah

Fina bilder du har tagit :)

Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg