bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - En dagens

Netti Starby

 
En dagens
 
Dagens uppstigning: Klockan 04:30 ringde väckarklockan som den brukar göra måndag till fredag. Har en bit att åka till jobbet så jag måste sticka hemifrån tidigt. 
 
 

 Dagens humör: Fri från förkylningen och det gör mig mycket piggare och gladare. 

 Dagens borde: Vilka in rena tvätten som har torkat färdigt för imorgon är det dags för en ny tvättmaskin med smutsiga kläder. Att vika tvätt är bland det tråkigaste som finns att göra när det gäller hemsysslor.

Dagens doft: Giorgio Armani Si edp. Helt klart min favoritdoft som håller på att ta slut!

 
 

Dagens frisyr: Idag blev det en slarvig knut. 

Dagens smink: En enkel bas med concealer och puder, ifyllda ögonbryn och mascara. 

Dagens klädsel: Svarta byxor och stickad tröja men strax ombyte till arbetskläder. 

 

 
 
 Dagens planer: Jobba till klockan 15, åka hem till barnen, vi ska handla inför helgen, laga middag, greja i badrummet, städa kaninburen, ha fredagsmys och vika tvätten om jag hinner. 

Dagens lunch: Jag tror att det ligger spagetti med köttfärssås i matlådan. Plockade ut första bästa matlådan ur frysen igår kväll och kollade inte så noga om vad lådan innehöll. Blir kanske en överraskning till lunch?

 

 
 
 Dagens tv-program: Jag och barnen kommer förmodligen att titta på Talang ikväll. 

Dagens materiella vill ha: Jag vill ha En tvättställsskåp under handfatet i badrummet med många lådor. 

Dagens fundering: Får vi en varm eller kall sommar i år? 

Dagens beroende: Carmex och jag förstår inte att jag har levt utan den. 

 

 

Dagens tråkigaste: Att sitta på bussen i en timme hem från jobbet. På morgonen går det alltid lättare men efter jobbet vill jag bara hem. 

Dagens längtan: Just nu längtar jag hem! 

 

 
 
Ni får ha en härlig dag och vi ses senare mina finaste!
 

 //PUSS

 

 

#1 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Damn! Tidigare än mig ju! :o Då sussade jag fortfarande gott, haha :*

#2 - Carro

Ha en underbar fredag! :)

#3 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag måste också köpa carmex, verkar toppen - visst är det carmex som sticks lite på läpparna?

Svar: Den luktar och smakar mint och ger en kylande känsla :-D Kramis
Netti Starby

#4 - My

Förstår att det är tråkigt att sitta på bussen så länge... Men när du är hemma så är det helg!! :D

#5 - Anita

Oj, tidig morgon!

#6 - Sara Ekman

oj, riktigt tidigt att gå upp!

#7 - natalia

Skönt att förkylningen gått över :)

#8 - Lisa

Men oj vad tidigt du måste gå upp! Hur dags lägger du dig då? Jag behöver minst 8 timmars sömn, så jag känner att de jobbtiderna inte riktigt funkat för mig.. hehe

#9 - Marianne

På ett sätt är det skönt med en lite längre bussresa till jobbet, då hinner man liksom "lägga av sej" allt Jobb relaterat innan man kommer hem, men samtidigt kan det vara segt när man är trött och bara vill hem.
Kram

#10 - Eva`s blogg

Låter länge 1 tim hem men vad gör man? hoppas du får en fin fredag kram

#11 - Cecilia

Skönt att du är frisk. :)<3

#12 - Julia Svensson

Så kul att läsa!

#13 - Linnéa Gustafsson

Får man fråga vad du jobbar med? Ha en bra dag finis :)

#14 - Matilda Berlin

Jag ryser verkligen när jag läser att larmet ringde 04:30 - nej fyyy! Du är en riktigt powerwoman du! Hoppas det blir en underbar Fredag nu <33

#15 - Alice

Skönt att du är fri från förkylningen, och skulle också vilja se Talang ikväll efter jobbet! ^^ Kram.

#16 - Maja

Den parfymen doftar så gott, hade dock problem med den i början men nu älskar jag den :)

#17 - Amanda

Gud så härligt att vara fri från förkylningen!

#18 - Cecilia

Skönt att du är frisk. :)<3

#19 - Carro

Tack! 💕

#20 - Alice Lindström

Vad mysigt med fredagsmys!

#21 - Lena

Känner igen det där. Det är verkligen lättare till jobbet än hem. Brukar försöka läsa en bok eller bloggar för att tiden skall gå snabbare men det är seeeegt hem. Speciellt om det blir en sen dag på jobbet!

#22 - Hanna

Har också den där parfymen! Min favorit helt klart 😍

#23 - lucy

Minns när jag var tvungen att gå upp klockan tre varje dag för att åka 1,5 timme till jobbet dock var det för 8år sedan men minns hemresan som var så jobbig då bussen var full och högljudd uff

#24 - JoJo

så kul att läsa :) vad jobbigt att behöva gå upp så tidigt varje vardag. jag går upp kl 05 dom flesta vardagar, men inte alla. det skulle jag inte fixa. haha :P kramis

#25 - sara

Oj det var tidig väckarklocka det! Hoppas du får sovmorgon i helgen! :) KRAM!

#26 - Linnea Kinis

oj vad tidigt du stiger upp! :)

#27 - Pauline Hurtig

jag missade talang igår men ska se det senare :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg