bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - En maträtt som barnen får slippa

Netti Starby

 
En maträtt som barnen får slippa
 
I lördags kväll var jag verkligen super trött och låg mestadels på soffan. En maträtt som jag gillar väldigt mycket är pyttipanna och speciellt från Felix minipytt. Ungarna är däremot inte alls lika förtjusta som mig så pyttipanna är en maträtt som jag kan passa på att äta när barnen inte är hos mig.
 
 
Annars så sitter förkylningen fortfarande i och igår kunde jag sova hur länge som helst eftersom kroppen behövde sin återhämtning. Men vila är annars något som jag har väldigt svårt för eftersom jag kommer på saker hela tiden som måste göras.  
  
 
I lördags hade jag även ett DIY-projekt på gång och i nästa inlägg kommer jag att visa resultatet för er. Ni får ha en fin start på denna nya vecka och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - Miss Jennifer

Hoppas din vecka blir bra :D

#2 - Dixi Wonderland

Hoppas verkligen att du blir frisk snart :/

#3 - Eva`s blogg

gott gott :) krya på dig kram

#4 - Mirre

Jag tycker också att den är god och rödbettor till hehe

#5 - natalia

Så gott ;)

#6 - Ellen Gräntz

Haha åh, smart att passa på när barnen inte är hemma då!

#7 - Cissi

Pytt som är så gott! ;) spännande med diy projekt

#8 - Sussi

Pyttipanna är ingen favorit hos mig heller men sambon gillar det. Han brukar äta det när inte jag äter med honom. Hans favorit är krögarpytten :)
Trist att du fortfarande är sjuk. Krya på dig!
Kram

#9 - elin

Såg super gott ut<3

#10 - Matilda Berlin

Kan du inte bjuda över min sambo så kan han äta det tillsammans med dig? Är med dina barn om att det inte är något jag är ett fan av, men av någon anledning vill han äta det, haha! Kram sötaste du <33

#11 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh pyttipanna är så gott!

#12 - Maria

Pyttipanna är så gott! Ska nog äta det till middag idag efter att ha sett dina bilder, har ju pytt i frysen :)

#13 - Linnéa Gustafsson

Har en riktig hat kärlek för pyttipanna, men åh fina du krya på dig <3

#14 - Sara Ekman

gott :)

#15 - Marianne

Numer äter jag inte pytt, men förr köpte jag krögarpytt och hällde i grädde på slutet av tillagningen, sen rödbetor och spegelägg......

Så segt med förkylningen, men vra att du får sova...
Kram

#16 - My

Hoppas förkylningen ger med sig <3

#17 - Angelica Wåhlin

Åh, jag gillar inte alls pyttipanna, men fick äta det en del när jag var liten ändå eftersom dom andra älskade det ;) Kram

#18 - Jeanette

Vad gott :)

#19 - Julia Svensson

Vad gott!

#20 - Lars

Pytt som är så jäkla göttigöttgött

#21 - Hanna

Ingen favorit rätt hos mig heller, gillar verkligen inte smakerna ihop!😂

#22 - Ida - foto & häst

Så gott! Tycker om pyttipanna också, inte många som gör det haha ;)

#23 - Louise

Gott ju dock äter jag vegetarisk ! 😃

#24 - Amanda

Älskar den pytten!

#25 - elin

Hoppas du får en toppen bra dag<3

#26 - emelie jonasson

skulle så gärna vilja få min sambo att äta pytt i panna, det är ju så otroligt gott man han vägrar så det är tyvärr några år sedan jag åt de :( uffa..

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg