bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Gnäll och längtan

Netti Starby

 
Gnäll och längtan
 
Det känns som att vintern aldrig tar slut för det kommer bara mer och mer snö. Såg på väderprognosen att det ska bli ännu kallare nästa vecka och det ser jag verkligen inte fram emot. 
 
 
Just nu avskyr jag mina vinterskor och längtar tills det går att använda lättare skor som exempel dessa bruna boots som jag har på mig på bilderna. I år har jag halkat tre gånger och slagit i ena benet trots att jag går försiktigt för vägarna är verkligen luriga. Därför undviker jag långpromenader när det är som det är. För flera år sedan halkade jag under vintertid och stukade ena armen och är rädd för att göra något liknade igen. 
 
 
Här kommer en lista om vad jag tycker om vintern:
 
👎🏻 Det är kallt.
👎🏻 Det är halt.
👎🏻 Jag känner mig instängd i alla dessa kläder som måste pälsas på.
👎🏻 Det är mörkt.
👎🏻 Det tar längre tid att åka buss till och från jobbet vilket innebär mindre fritid.
👎🏻 Vintern är alldeles för lång. 
 
Oj vilket gnälligt inlägg det blev men ibland behöver man gnälla av sig.
Annars har jag blivit otroligt sugen på vilda bär som hallon, blåbär och smultron. Vill baka en smulpaj med extra mycket deg, sitta ute på balkongen med en kopp kaffe och bara mumsa i sig smulpajen med massor av vaniljsås. Det hade varit underbart!
 
En mumsig bild från förra sommaren.
 
 
//PUSS
 
#1 - Emelie Andersson

Jag börjar också bli trött på denna vinter, den har varat ett tag också och det gör mig irriterad. :( vill ha vår och värme så man kan vara ute mer.

#2 - ramona

Man får gnälla raring :) Känner likadant just nu. Vill ha vår och värme. Så trött på snö. Man börjar liksom tappa tålamodet. Men vi får hålla ut, det kommer. Snart hoppas jag. Kram fina du <3

#3 - Wanderlust by Jona

Nej usch vad jag är less på vintern nu alltså! Hade gärna tackat ja till lite vår nu :)

#4 - Matilda Berlin

Men JAAAA.... Så trött på det här nu, och vill verkligen inte ha mer kyla nu... Nej FY! =( Kram finaste <33

#5 - Dixi Wonderland

Aj då. Jag har inte halkat någon gång men varit nära flera gånger. Hoppas verkligen att våren kommer snart :(

#6 - Emma L

Jag håller med dig, tar gärna lite vårvärme nu! Väldigt fin outfit du hade i alla fall!

#7 - Emma L

Jag håller med dig, tar gärna lite vårvärme nu! Väldigt fin outfit du hade i alla fall!

#8 - Jeanette

Håller helt med dig angående vintern, vill ha vår, värme och ljusare tider nu.

#9 - Jeanette

Håller helt med dig angående vintern, vill ha vår, värme och ljusare tider nu.

#10 - Eva`s blogg

Jag kan bara hålla med dig, jag avskyr kyla och den sitter kvar även här vilket inte är så vanligt nä fram för VÅR kram

#11 - Linnéa Gustafsson

Vilken snygg väska!!

#12 - Linnea Kinis

usch,vill ha vår nu! :)

#13 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så fin outfit <3 Usch jag är så trött på vintern :/

#14 - Ida

Men så fin du är!! <3

#15 - NICOLE

Haha håller med, det kommer ju bara mer och mer snö :(( Men snart så!!

#16 - My

Här har och ska det också vara kallare, 10-20 minus :(

#17 - Miss Baby Peaches

Jag kan inte annat än att hålla med på alla punkter!

#18 - sarah

aaa det är det =) snart helg igen =) .. fina kläder och älskar väskan vill oxå ha vår =/

#19 - Petra Olsson

Så fin du är:) håller med dig det är halt o kallt finns inget gott med det alls.usch jag går som en gamla tant ute haha är livrädd att slå på baken :)kram

#20 - Sara

Usch jag gillar inte heller vintern, vill ha vår nuuuuu! :) kram

#21 - ajlimullersandvik.blogg.se

jag gillar vintern, men den är himla lång här i Umeå, så nu är jag redo för vår jag med :)

#22 - Sandra

Håller så med dig, jag är så trött på vintern, nu vill man ha sommar & sol och fina sommarkläder! <3

#23 - Anna

Jag är också trött på vintern! 😃 Kram

#24 - annelie

lite gnäll är aldrig fel ;) kramisar

#25 - Julia Svensson

Så fin outfit!

#26 - Linnéa

håller med dig, är såå trött på vintern nu!;)

#27 - Kamilla

Smulpaj med vaniljsås i överflöd, Jisses så gott. Jag tycker om vintern när den är vi och vackra men visst får våren gärna komma snart😊

#28 - Emmy

Just wrote a guide blogpost about Paris and Vietnam. Check it out if you wanna read more about traveling!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg