bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Netti tipsar: Bästa hårfönen

Netti Starby

 
Netti tipsar: Bästa hårfönen
 
Förra veckan tipsade jag om en grym hårfön och nu har jag den äntligen hemma hos mig. Självklart har jag testat den och vilken stor skillnad det blir jämfört med min gamla skruttiga hårfön.
 
 
 Den gamla hårfönen har väldigt många år på nacken, har inga funktioner alls och är helt omodern. Därför känns håret bara torrt, frissigt och slitet efter varje användning men räddar håret med hårolja.
Medan den här nya hårfönen från PROLuxe går inte att jämföra med den gamla. För den gör att håret känns lent, frissfritt och fräscht efteråt. Håret blir inte heller överhettat eftersom värmen regleras automatiskt och det går att kyla ner håret som avslutning.
 
 
Ett plus i kanten att designen är snygg och jag ska även ha den som en inredningsdetalj i badrummet.
 
 
Verkligen en bra hårfön och den kan jag rekommendera till er och ni hittar den genom att klicka här <--- Adlink
 
//PUSS
 
#1 - Kamilla

Vilken fin fön. Ofta tycker jag att fönar är så fula och klumpiga men denna var riktigt fin. Rolig lista med januari tagsen. Ha en fin kväll. Kram

#2 - Amanda

Åh, va sugen jag blev! Min gör precis allt mot mitt hår tvärtom som den där verkar göra mot ditt, haha!

#3 - Elin

Wow!!

#4 - Gabriella

Wow såå snygg den är!!

#5 - Linda

Åh Remington, gillar verkligen det märket!! Snygg är den med!
Svar: Men tack snälla! Åh MJ Hobo, den är sååå nice!

#6 - JUNITJEJ

Det måste vara den snyggaste hårfön jag någonsin sett!

#7 - Ida - foto & häst

Men så fin! Och så bra tips :)

#8 - Ida - foto & häst

Men så fin! Och så bra tips :)

#9 - Ida - foto & häst

Men så fin! Och så bra tips :)

#10 - Ida - foto & häst

Men så fin! Och så bra tips :)

#11 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Kul :). Alltid bra när man är nöjd med något :)

#12 - Johanna Utterberg

Vilken fin! :) Kram

#13 - Sarah

Vilket bra tips :) Ja har inte fönat håret på evigheter bara för att inte slita på de :P

#14 - Sarah

Vilket bra tips :) Ja har inte fönat håret på evigheter bara för att inte slita på de :P

Kram

#15 - Celine

Den såg då fancy ut iaf haha!

#16 - Miss Jennifer

Den var ju riktigt snygg :D

#17 - Maria

Kul att du är nöjd med din nya fön 😊

#18 - Cecilia

åå sååå fin!

#19 - ullie

fin o verkar bra. hörde tösen va sjuk nu o för dessa tråkiga baciller krya på er kram

#20 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

snygg var den ju också!

#21 - Marie

Åh vilken snygg!

#22 - Tess

Åh intressant! Låter alltid mitt hår torka av sig själv (för att min hårtork får det att kännas tovigt och tråkigt) <3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg