bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Plagg som kan kombineras på flera olika sätt

Netti Starby

 
Plagg som kan kombineras på flera olika sätt
 
Här är jag med min varma och mysiga tröja från Bikbok som även kan bäras som en klänning.
 
 
Älskar plagg som kan kombineras på flera olika sätt så att man får mycket användning av plagget. På bilderna ser tröjan ut att vara svart men i verkligheten är den mörkgrå.
 
 Dessa bilder togs innan all snö kom och den dagen var det inte så kallt ute.
 
 
Oj vad mycket snö det har kommit igen och det passar bra för barnen som har sportlov den här veckan. Igår åkte barnen till sin far eftersom det är pappavecka och det är tur för barnen nu under lovet för att deras pappa jobbar inte lika långa dagar som mig. Då hinner dom säkert att hitta på en massa roliga saker och det är kul för dom. 
 
 Annars har jag ganska mycket saker att hinna med efter jobbet varje dag den här veckan så till helgen kommer jag förmodligen vara helt slut. En vän vill att jag ska komma förbi på fredag men är osäker på om det finns tid för det. Har även planer på att fixa håret under helgen. Ska ta ut löshåret, färga hårutväxten och sedan sätta in håret igen och allt som allt tar några timmar. Jag får avvakta till slutet av veckan innan jag bestämmer mig men det lutar åt att jag blir hemma. 
 
 Ni får ha en fin dag och vi ses senare mina raringar! 
 
 
//PUSS
 
♥ 
#1 - ramona

Jättefint <3 Så skönt att få gå till frisören. Skulle jag med vilja göra. Vill ljusa upp lite nu till våren :) Hoppas du får en skön dag <3

Svar: Jag ska inte till frissan utan fixar håret på mig själv hemma 😊 Kramis
Netti Starby

#2 - Miss Jennifer

Jag gillar oversize koftan :D

#3 - Dixi Wonderland

Vilken snygg outfit :D

#4 - ajlimullersandvik.blogg.se

åh vad stressigt, men härligt också med nytt hår :D :D Lääänktar tills mitt är långt nog :D

#5 - Jessica Högberg

Tråkigt när man inte hinner med en vän, men ibland måste man prioritera sej själv

#6 - Hanna

Fina du!<3

#7 - Marianne

Det är nog bra att inte planera kompisträff för långt i förväg, när man vet att man har en tuff vecka, orkar man inte sen blir det besvikelse. .
Kram

Svar: Min vän är redan förvarnad så det är helt okej 😊 Kramis
Netti Starby

#8 - Matilda Berlin

Men åhh! Den ser verkligen sååå himla mysig ut! Och SÅ fin på dig <33

#9 - Jonna

Så fin du är ❤️

#10 - jessy

Åh, vilken fin och mysig! :D

#11 - snyggafilippa.blogg.se

Älskar det med vissa plagg, att man kan variera lite! :D

#12 - Petra Olsson

Så fin och kul att kunna variera sig som det passar ,tröja el klänning:) bra köp.kramar här har vi sportlov nästa v.

#13 - Amanda

Såå snyggt!

#14 - tess

Gud vilken snygg outfit! Speciellt när man ÄLSKAR svart! :3 Kram!

#15 - Frida

Superfint på dig :)
Tack, den var verkligen god! :)

#16 - My

Så snygg!! Roligt att det kom snö lagomt till sportlovet :)

#17 - Carro

helt perfekt med sådana tröjor :)

#18 - Celine

Så snyggt!

#19 - Pauline Hurtig

snyggt!

#20 - Cecilia

Såå mysig tröja!! :)

#21 - Miss Baby Peaches

Den såg superskönt ut, tröjan! Bra köp!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg