bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Prioritera återhämtningen

Netti Starby

 
Prioritera återhämtningen
 
På söndagar är jag alltid extra trött och då tillåter jag mig oftast att vila samt återhämta mig. Måndagar är jag alltid som piggast men redan på tisdagen börjar det att vända. Fram till fredagen är tröttheten som värst men under helgen vill jag hinna med så mycket som möjligt då jag lägger mest energi under lördagar.
 
 
 
Därför blir jag helt matt på söndagar men eftersom återhämtning är viktigt så prioriterar jag vilan. Allra helst skulle jag vilja ligga i sängen hela dagen men har ändå saker att göra men dock inte i samma tempo. 
 
 
Här kommer några positiva punkter från veckan som har varit: 
 
♥ Har nya samarbeten på gång och det är så roligt.
♥ Har flera roliga projekt i hemmet.
♥ Förkylningen är äntligen över och nu känner jag mig befriad.
♥ Veckan har flutit på otroligt bra.
♥ Har ätit flera jättegoda semlor. En på jobbet och två stycken med mina barn. 
♥ Jag har firat alla hjärtans dag med mina barn.
♥ Mina barn har gjort jättefina alla hjärtans dag kort till mig. Sånt värmer verkligen i mitt hjärta! Ska visa bilder på korten lite senare.
 
Idag struntar jag i att skriva om mindre bra saker som har hänt under veckan för nu vill jag bara lägga energi på positiva saker.
 
Håller ni med mig?
 
 
//PUSS
 
#1 - ramona

Så spännande med nya samarbeten <3 Söndagar är jag sååå seg på :) Blir riktigt lugna dagar. Ta hand om dig, kramen <3

#2 - Sara Ekman

Ha en skön söndag och vila ordentligt :)

#3 - Alice

Verkligen viktigt att fokusera på vila och återhämtning, och vilka härliga positiva punkter! ^^ Kram.

#4 - Annie

Bra att du prioriterar återhämtning :) Det är så viktigt! :)
Fina bilder :)

#5 - Amanda

Så kul saker som hänt!

#6 - Dixi Wonderland

Skönt att du äntligen är frisk från förkylningen :D

#7 - elin

Bra inlägg<3

#8 - Vanos

Tycker du gör helt rätt i att prioritera återhämtningen - det är livsviktigt! För övrigt håller jag om mindre bra sakerna. Det låter ju som du haft en kanon vecka om man mår mycket bättre genom att både se och fokusera på det positiva. Ha en fortsatt trevlig helg! ^^

#9 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har några sämre grejersom ska få vara med i veckans sammanfattning också, men inget speciellt. Jag har haft en superbra vecka :D

#10 - Jonna

Håller verkligen med om det du skriver <3

#11 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Återhämtning är så otroligt viktigt för att inte gå in i väggen. Tyvärr många som helt glömmer bort det :/

#12 - lucy

Tycker det är jätte bra att man lägger fokusen på det positiva som vart under veckan och försöker bara glömma det negativa för man blir så mycket gladare av de positiva som vart :) hoppas du får avslappnad söndag <3

#13 - Linnea Kinis

Tycker också söndagar är till för att vila upp sig! :)

#14 - Max

För mig är det helt tvärt om! Söndagar är jag helt uppe i varv och måndagar tröttmössa.

#15 - cecilia

är också mest trött på söndagar.. Men är aldrig pigg på måndagar, haha!!:D

#16 - Lars

Jag håller verkligen med dig. Jag är lite avis på dig. Ätit flera semlor. Jag kommer inte åt några just nu. Bra vila är underskattat

#17 - My

Sååå bra att fokusera på det positiva :)

#18 - Linnéa Gustafsson

Vila ordentligt fina du! Kram

#19 - Sussi

Lördagar och söndagar är nog dom enda dagarna på veckan som jag är hyfsat pigg (när jag är ledig vill säga ;)). Jobbar jag så känner jag mig oftast trött. Jag har lite svårt att komma i säng i tid på kvällarna, vilket är självförvållat ;)
Så mysig din vecka verkar ha varit :)
Kram

#20 - Amanda

Så härligt inlägg<3

#21 - elin

Hoppas du får en toppen bra söndag<3

#22 - Maja

Smart att tänka på det som varit bra under veckan :)

#23 - Julia

Spännande med nya samarbeten<3

#24 - Carro

Så mycket positivt och härligt! :)

#25 - Miss Jennifer

Viktigt att vila i alla måsten, viktigt att återhämta sig

#26 - jessy

Bra att ha lite att se fram emot! :*

#27 - natalia

Håller verkligen med!

#28 - norahsmamma

Så bra inlägg. skönt att du är frisk och har roliga saker att se framemot.

#29 - sara

Lät som en bra vecka! :) KRAM!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg