bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Rosa nyheter

Netti Starby

 
Rosa nyheter
 
H&M har ett bra erbjudande med 25% rabatt på ett helt köp av minst tre varor som gäller fram tills imorgon 7/2. Jag som älskar deras sortiment inom heminredning och det var inte så svårt att hitta några saker som jag behöver. Det blev alltså fyra saker! 
 
 
 
 
 
 
Tandborstmuggen är i rosa glas och jag kan tänka mig att den även kan användas som en liten vas men några blommor i och det tänkte jag faktiskt prova på. Både en ny handduk och en badhandduk behöver jag och då självklart i ljusrosa färg. Dofljuset i rosa marmor kunde jag inte motstå för den passar perfekt i mitt hem så även den fick klickas hem.
Hoppas verkligen att varorna kommer hem innan helgen så att jag kan pynta lite fint.
 
Jag har upptäckt att nästan alla mina inlägg har något rosa och snart borde jag kalla min blogg för den rosa bloggen haha.
 
 
//PUSS
 
 
#1 - Alice Lindström

Sååå fina!!

#2 - Evelina

Vad fint! Älskar rosa :D

#3 - JoJo

så fina saker du har klickat hem! :D kramis

#4 - Emma

Så fina grejer :) Kram

#5 - Linda

Hihi tema rosa var det här. Puderrosa är ju så fint!
Svar: Hade en liten MK väska, men sålde faktiskt den har så svårt för cross varianten. Nu måste du ju gå på festligheter så att du får använda väskan ,hihi.

#6 - Carro

Så fina saker du beställt hem :)

#7 - Hanna

Ja nä usch att få en gammal gubbe var inte direkt det roligaste, man känner så äcklad av att han ska vara där och pilla :/ kram <3

#8 - Anna

Så fina! :D Kram

#9 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Vilka fina saker :). KUl med fynd så där :)

#10 - Emelie JS

Rosa som är min favoritfärg ;-)

#11 - ullie

rosa = vårligt o jätte fint o fina saker

#12 - elin

Åh älskar rosa inredning!<3

#13 - shazi

haha dont blameyou, bästa färgen

#14 - Kamilla

Så härligt att komma på att man nog är lite rosa. H&M home har så himla fina produkter. Jag skulle kunna gå los helt där inne. Ja du kalla du din fina blogg för rosa bloggen om du vill. Det skulle vara lite roligt. KRam Kamilla

#15 - Louise

Så fina köp du gjorde ! 😃

#16 - cecilia

såå fint!! :)

#17 - ramona

God morgon :) rosa, alltså vilken fin färg. Favoriten verkligen.
Hoppas du får en fin dag, kram

#18 - Miss Baby Peaches

Åh, då ska jag nog ta mig in ock kika! Du hittade ju jättefina saker!

#19 - Pauline Hurtig

så fint med rosa :D

#20 - Ida - foto & häst

Så fina saker!!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg