bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Skumbad med doft av rosa marshmallows

Netti Starby

 
Skumbad med doft av rosa marshmallows
 
 Som jag har skrivit om tidigare så fick jag mitt efterlängtade badkar förra veckan och var självklart väldigt snabb på att skaffa hem badskum. 
 
 
Jag gillar produkter från I Love och ville prova på en badskum med doft av rosa marshmallows. Som ni vet så älskar jag färgen rosa och gillar den här starkt. 
 
 
Du hittar den genom att klicka här <--- Adlink
 
 
Ungarna avskyr att duscha och dom skulle kunna slippa det en hel vecka om jag inte tjatade. Men nu när vi har ett badkar så vill barnen bada varje dag med egna initiativ och det är ju toppen. En nackdel är plaskpartyt som bildas därinne varje gång men det är bättre än två stycken ungar som vägrar. 
I helgen ska jag fortsätta att fixa i badrummet för ännu har jag inte hunnit blivit klar med allt. Därför har jag inte visat några bilder för er ännu men snart kommer det!
 
 
//PUSS
 
#1 - Alice Lindström

Den är jag sugen att testa!

#2 - Julia Svensson

Åh så bra tips!

#3 - Alice

Åh, det är så underbart och lyxigt med badskum! ^^ Roligt att dina barn tycker om badkaret så mycket också! Glad alla hjärtans dag till dig och barnen! <3 Kram!

#4 - Anita

Himla bra tips :D

#5 - Carro

Så mysigt och vilken härlig doft! :)

#6 - Amanda

Åh, älskar det märket, deras produkter luktar sååå gott!

#7 - Miss Jennifer

Bra tips :D

#8 - Biggeros

Jag älskar att ta ett härligt skumbad och varför inte rosa med marshmallows smak. Trevlig Alla ❤Dag

#9 - JUNITJEJ

Jag gillar också I love-serien!

#10 - Julia

Bra tips<3

#11 - Gabriella

Åh en luktar sååå gott!!

#12 - norahsmamma

Mums vad gott det låter..ska bli kul att se ditt badrum. Kram

#13 - Kamilla

Jag hade mer än gärna krupit ner i ett varmt skönt bubbelbad nu efter kvällens alla körningar. Sov gott. Kram Kamilla

#14 - Maria

Badskum är ingen idé att jag köper, har ju inget badkar längre till mitt stora förtret :(

#15 - Emma

åh va kul :D
vi ska välja till badkar i vår nya lägenhet, jag älskar de :)

#16 - Miss Baby Peaches

Åh, jag önskar så innerligt att jag hade ett badkar! Det blir ett mål när jag och fästmannen köper hus!

#17 - sara

Riktigt vårig och fin burk som livar upp badrummet :) KRAM!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg