bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Snygg förpackning med badskum

Netti Starby

 
Snygg förpackning med badskum
 
I lördags förra helgen gick jag runt på stan i Örebro för att kika runt i olika inredningbutiker för lite inspiration och då besökte jag bland annat Entré Presenter. Det är en inredningsbutik som säljer jättefina saker med låga priser och där inne hittar man alltid något fint. 
 
 
När jag kikade runt i badrumshörnan fick jag syn på badskum som hade så himla fina förpackningar. 
 
 
Självklart fick den följa med mig hem och nu står den så fint på hyllan i mitt badrum tillsammans med övriga skönhetsprodukter.
 
 
 
 
 Det är nästan så att den är för fin för att använda men den dagen innehållet är slut så ska jag spara flaskan. 
 
Får se om jag hinner med ett bad lite senare men det kommer säkert barnen att vilja göra och då rinner tiden bara iväg. Den här veckan har barnen badat nästan varje dag och förstår att dom tycker det är kul. Men annars badar jag i morgon i samband med hårtvätt och hårinpackning som ska verka i 10 minuter.
Annars ikväll ska vi kolla på Melodifestivalen och äta lite gott med lite levande ljus runt omkring. Det ska verkligen bli skönt med en slö kväll för det behöver jag verkligen efter den här intensiva dagen.
 
Ska ni kolla på Melodifestivalen ikväll?
 
 
//PUSS
 
#1 - Ellen Gräntz

Så fin förpackning - sånt älskar man ju. Jag ska se Melodifestivalen med en kompis ikväll, vi gör alltid det ihop :)

#2 - Mathilda

Bra tips!!

#3 - jessy

Vi ska kolla tror jag :D

#4 - Malin

Alltid roligare när produkterna funkar lika bra som inredningsdetaljer! :)

#5 - Jennie

Åh va fin, Entré har så mycket fint! Rekommenderar PK design också som ligger bortanför järntorget, bästa inredningsaffären!! :D

#6 - Carro

Men så söt! :)

#7 - JUNITJEJ

Verkligen fin förpackning!

#8 - Johanna Utterberg

Åh så fin förpackning på den! :) Ha en skön kväll! Kram

#9 - Kamilla

Så mysigt att ge bort badskum som present. Ja vi sitter här nu i soffan och förundras över hur dåliga låtar som tävlar ikväll. Ha det gott.

#10 - Tessie -Fotograf

Det är roligt när saker kommer i lite mer lyxigare förpackningar! :)
Sv; Ja det är en jä*la resa jag har framför mig, men jag är inte den som lägger mig platt. Det är bara kriga vidare. Tack fina du, kramar <3

#11 - Mirre

Snyg påminner om någon liknande jag har

#12 - Norahsmamma

Superfin rosa färg och fin förpackning:)

#13 - ullie

jätte fina det är så kul har på min badkarskant i fall du sett lite mys sådär kramiz

#14 - MALIN

Kan tänka mig att den doftar ljuvligt! Kram

#15 - Celine

Såg riktigt lyxig ut faktiskt!

#16 - Linnéa

mysigt med mellomys!:)

#17 - Pauline Hurtig

åh så fin!

#18 - Matilda Berlin

Men åhh vad fin! Börjar faktiskt bli sjukt avis på ditt badkar, haha!! Lova att plaska runt lite löddret för mig med, hihi =) Kram söta <3

#19 - cecilia

Men såå fin förpackning!!! :)

#20 - Annie

Så härliga produkter! ;)
Hoppas du får en fin kväll<3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg