bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Varm choklad med smarriga tillbehör

Netti Starby

 
Varm choklad med smarriga tillbehör
 
 Igår kväll unnande jag och barnen oss med varm choklad med vispgrädde, marshmallows, strössel och chokladskedar.
 
 
Tyckte att det blev extra lyxigt att använda stora vinglas istället för muggar.
 
 
Självklart måste jag knäppa några bilder innan servering och det var inte lätt med två otåliga barn som tyckte att det såg så gott ut.
 
 
Chokladskedarna hittade jag inne på Netto och det var en dum fråga från mig när jag frågade ungarna om dom ville ha en varsin? Självklart vill dom det!
 
 
 
Annars tog vi bara det lungt eftersom ungarna är inte riktigt krya än och då har jag passat på att pyssla hemma. Lutar att det även blir likadant idag så att ungarna kryar på sig ordentligt inför nästa vecka så att dom orkar gå till skolan. Tråkigt om dom ska missa så mycket och få ännu mera läxor. 
 
Ni får ha en mysig dag och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - Jonna

Men åh så gott det där såg ut!! <33

#2 - Matilda Berlin

Men alltså WOW vad drömmigt gott det såg ut!! Har du vägarna förbi är jag sjukt chokladsugen, hihi!! Kram finaste <33

#3 - JoJo

åh mums vad gott! :D kramis

#4 - Carolina Thoor

Men åh så gott!! :D

Sv; tusen tack :D

#5 - Amanda

Jag dööör så gott det ser ut!

#6 - Ebba

Men åh vad gott! Det där ska jag allt testa!!

#7 - Frugan E

Det där såg riktigt gott och lyxigt ut! :)

#8 - Lars

Vad härligt gott det ser ut. Snyggt med vinglas till. Underbart att ta det lugnt ibland

#9 - Eva`s blogg

Ja smaskigt o så passande på vintern :) vi gör det när det varit kallt eller vi varit ute länge då smakar det bra :) fin lördag kram

#10 - Elin

Åh wow så gott<3

#11 - Dixi Wonderland

Wow vilka bilder! Detta har du fotograferat med nya objektivet? ;)

#12 - MALINDENISE

Gott!!!

#13 - Linda

Men gud vad gott det där ser ut att vara, snygga bilder med!!! Har startat en viktig kampnj mot energidrycker i min blogg, haka gärna på den. Hjälp mig sprida ordet!
Svar: Ja nu har jag i alla fall börjat en gång i veckan, bättre än inget. hehe. Kul med träningskläder!

#14 - Malin Bengtsson

Nä lägg av vad gott det såg ut!! Och så fina bilder :)

#15 - Marianne

Passande dryck en vinterdag....och jag tänker också att du knappt behövde fråga ungarna om skedarna...svaret var väl givet haha...så sött<3
På Island drack vi het choklad med rom i, det var inte heller så tokigt en kall dag.
Kram

#16 - Julia

Så gott!

#17 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad gott! :)

#18 - Lena

Det där såg riktigt gott ut. Vad roligt med chokladskedar. Har aldrig sett det förut :D

#19 - sara

Gott och mysigt :) KRAM!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg