bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Veckan höjdpunkter/mindre höjdpunkter

Netti Starby

 
Veckan höjdpunkter/mindre höjdpunkter
 
Veckans höjdpunkter:
 
❤️ Badkaret är äntligen på plats. Trodde aldrig att det skulle hända den här veckan eftersom vaktmästaren är så glömsk men tydligen skedde det ett mirakel. 
 
❤️ Haft roliga projekt i hemmet Med Mycket pyssel och kreativa idéer och det gillar jag. Mer om det under veckan. 
 
❤️ Hade en jättemysig kväll med min vän i fredags och det behövde jag verkigen. Behöver komma bort från hålan som jag bor i men vill inte bo där. Bor där bara för barnens skull ifall ni undrar men ska flytta i framtiden. 
 
❤️ Jag har skaffat en chromecast så nu kan vi se allt möjligt på tv och så ska vi skaffa Netflix igen. Att jag inte har tänkt på det tidigare?
 
 
 
 
  Veckans mindre höjdpunkter:
 
👎🏻 Jag har varit genomförkyld hela veckan. Trodde i början av veckan att det skulle vända men icke! Det blev bara värre och värre men förhoppningsvis vänder förkylningen nu.
 
👎🏻 Haft mensvärk. Att vara dunderförkyld med mensvärk på det är liksom ingen hit. Ett tag trodde jag att någon använde en voodoodocka mot mig haha.
 
👎🏻 Har inte kunnat träna. Jag kan verkligen inte träna när kroppen ömmar, näsan rinner och har rethosta. Blir verkligen imponerad på folk som klarar av det men jag väljer istället att vila så mycket som möjligt.
 
👎🏻 Har säkert lagt på mig några extra kilon under veckan eftersom jag har inte orkat röra på mig mer än nödvändigt på grund av förkylningen. 
 
 
//PUSS
 
#1 - Carro

Vilka härliga höjdpunkter och hoppas du mär bättre idag! :)

#2 - Ellen Gräntz

Kul med Netflix igen. Jag uppskattar verkligen att ha Netflix i mitt liv.

#3 - Dixi Wonderland

Hoppas du är frisk nu i veckan som kommer :)

#4 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Chromecast är verkligen så bekvämt :) Älskar det!

#5 - Eva`s blogg

va trevligt att du får badkar mysigt att bada :) kram

#6 - Jonna

Rolig lista <3

#7 - Marie

Mensvärk är big minus men hörligt att det varit många höjdpunkter med =D

#8 - Linda

Härligt att du fått badkaret på plats! Hoppas du slipper förkylningen snart!
Svar: Tack snälla Netti! Jag är jättenöjd med håret!

#9 - Linda

härligt inlägg :) man blir glad över höjdpunkter!

#10 - Matilda Berlin

Waaay! Så glad för din skull att badkaret äntligen är på plats! Ta ett bad för mig med väl =) Kram sötaste <33

#11 - Marie

Ska du också byta till nouw?

Svar: Inte till nouw utan något helt annat :-D Kramis
Netti Starby

#12 - Cindy

Åå bra innlegg fine deg <3

#13 - Ida

Kul att pyssla i hemmet :)
Tror inte du lagt på dig bara för att du inte kunnat träna. Kroppen fungerar inte så. Viktigt att vila när man är sjuk, då SKA man inte träna för det kan va livsfarligt!! Kram

#14 - Jasmine

Hoppas att du mår bättre under veckan om kommer.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren till andra delen av min årsresumé.

Kram

#15 - Tess

Alla veckor har sina upp och nedgångar! Du gör rätt i att vila och ta det lugnt istället. :) kram

#16 - Maria

Vad härligt att du fått badkaret på plats :) Hoppas din förkylning gett med sig.

#17 - Alice Lindström

Hoppas du blir av med din förkylning fort!

#18 - My

Härligt att badkaret är på plats :D

#19 - Carro

har mensvärk jag också, jag dööör :( finns knappt ngt värre!! gör så jäkla ont.

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg