bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Mysig sovhörna i vardagsrummet

Netti Starby

 
Mysig sovhörna i vardagsrummet
 
I den högra ändan av soffan har jag som sovplats eftersom barnen har egna rum och jag har inget eget sovrum. Den här soffan är en bäddsoffa men har bara en smal madrass på 80x200 cm och därför bäddar jag inte ut hela soffan. Då räcker det gott med mitt lilla hörn.
 
 
 Förra helgen testade jag att bädda sovhörnan istället för att ta bort allt och resultatet blev faktiskt en mysig hörna.
 
 
Det går lika fort att plocka bort allt som att bädda på morgonen men på kvällen är det skönt att slippa bädda.
 
 
Men det här var en bra idé tycker jag då jag kan istället göra så här vissa dagar när det ska se lite mysigare ut.
 
 
Jag är så sjukt trött på mina vintergardiner och i helgen åker dom ner om tiden räcker till det. Har kikat runt efter nya gardiner men har ännu inte hittat dom rätta. Ska iallafall hänga upp förra årets gardiner och det ser jag fram emot. 
 
En bild från förra året: 
 
Igår efter jobbet var jag inne på Claes Ohlson för att köpa kabelgömmor och något som döljer eluttagen. Innan jag gick dit hade jag kollat upp på deras hemsida om allt jag behövde fanns på lager i butiken. Hade även noggrant skrivit upp om vart allt fanns i butiken med hyllnummer och sånt.
När jag letade runt blev jag helt vilsen och blev tvungen att personalen och det visade sig att dom hade just börjat att möblera om. Nej det får bara inte hända för jag hade inte så lång tid på mig innan det var dags att gå till bussen. Varorna som jag behövde var slut i butiken och andra varor hittade jag inte och det slutade med att jag gav upp och gick därifrån utan att köpa något. 
 
Nu ska jag kika runt via nätet igen och hoppas på att jag hittar något för mina kablar, sladdar och eluttag.
 
 
//PUSS
 
#1 - My

Vad mysigt :) Men vilken otur att allt var slut i butik...

#2 - Anita

Så fint :D

#3 - Tess

Såg grymt mysigt ut! :D kramen

#4 - Lena

Sånt är så jäkla segt! Speciellt när man kollar upp i förväg och allt för att hinna.

#5 - NATALIA

Ni har det så himla fint :D

#6 - NATALIA

Ni har det så himla fint :D

#7 - Sara Ekman

så fint o mysigt <3

#8 - Cecilia

åå, hoppas du hittar nått!! :)

#9 - Linda

Så himla fint!!

#10 - Moa

Du har det så himla fint hemma! Älskar att du har gardinerna så högt upp. ♥️

#11 - Julia

Åh vilken mysig hörna!!

#12 - Linnea Kinis

fint du har det i vardagsrummet :)

#13 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så fint du har det!

#14 - Linnéa Gustafsson

Åh vilken härlig hörna, ser så mysigt ut!!

#15 - Matilda Berlin

Men alltså WOW vad fint du har det!! Är verkligen kär i ditt vardagsrum <33

#17 - Alice Lindström

Vad mysigt!

#18 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Det där måste ju funka bra :)

#19 - MADDISENJ.SE

VAd mysigt det ser ut!!

#20 - Eva`s blogg

Jätte fint vi har beställt en ny soffa som kommer om några veckor att förnya är så roligt :) kram

#21 - Biggeros

Gillar verkligen din lilla sovhörna=)
Visst vill man byta gardiner och matcha in våren!
Tråkigt att du inte hittade det du skulle på Claes Olsson/ kramiz

#22 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så mysigt! Vart är de rosa filtarna ifrån? :))

#23 - annelie

sååå fint du har det hemma <3 kram

#24 - Josefine Arvehall

Åh vad mysigt det ser ut!

#25 - Ida - foto & häst

Så fint och mysigt! :)

#26 - Maria

Blev en mysig sovhörna :) Vad det är trist när det man ska ha och behöver inte finns hemma. Hoppas du hittar det du ska ha någon annanstans :)

#27 - Denise

Blev ju riktigt mysigt! :D

#28 - Dixi Wonderland

Du bor så himla fint :D

#29 - Jennifer

Du har det så fint :D

#30 - Amanada

Men gud så fint och mysigt <3

#31 - Veiken

Vilken bra idé att sova på soffan . Enkelt att bädda dessutom! Mysigt hem du har....

#32 - Julia Svensson

Åh så fint

#33 - cecilia

Men åå, jag såg ju inga bilder förut!! såå mysigt<3

#34 - Pauline Hurtig

såå fint!!

#35 - JUNITJEJ

Så fint du har det!!

#36 - MALIN

Vad mysigt! Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg