bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Få bort glanset i ansiktet

Netti Starby

 
Få bort glanset i ansiktet
 
 "Inlägget innehåller affiliatelänkar"
 
 Min hy har alltid varit otroligt fet och avskyr när ansiktet är glansigt. Använder alltid oljefria ansiktsprodukter och puder som ska ge en matt yta. Men trots det blir alltid min hy glansig efter ett par få timmar men brukar undvika att pudra på ännu mera under dagarna. Istället trycker jag hushållspapper i ansiktet för att få bort det värsta men det blir jag tvungen att göra väldigt ofta. 
 
 
Men nu ska jag äntligen prova på något helt annat som jag är väldigt nyfiken på!
Det är Beautyblender Blotterazzi som är likt blotting paper fast i svampform, rengöringsbar och återanvändbar. Den ska hjälpa till att absorbera överflödig glans utan att förstöra makeup och ska lämna huden med en matt och strålande look. 
 
 
Förpackningen är hygienisk och har en inbyggd spegel. Den rundade sidan av svampen används på större områden som t.ex pannan och den spetsiga sidan till minde områden som t.ex vid näsborrar. 
 
 
 Som sagt så är jag väldigt nyfiken på om den kommer att funka bra. Gör den det så blir det min stora räddning i min vardag. 
 
 
 
Jag köpte den inne på Åhlens men du kan även klicka hem den via nätet och du hittar denna Beautyblender Blotterazzi genom att klicka här <--- Adlink
 
 
//PUSS
 
♥ 
 
 
 
#1 - Amanda

Åh vilket bra tips! :D kram

#2 - jessy

Jag har en sådan och jag hade nog lite allt för höga förväntningar på den, men funkar gör den ju! :D

#3 - Alice Lindström

Jag har funderat på att köpa den ett tag nu!

#4 - Linda

Ah och jag är tvärtom, en torris. Annars bra tips ;)
Svar: Men eller hur, hoppas dom kan glädja ngn iaf.

#5 - Alice

Åh, hoppas den funkar bra! ^^ Kram.

#6 - Matilda

Hoppas den funkar för dig! :)

#7 - Julia

Så bra tips<3

#8 - Sara Ekman

spännande produkt :)

#9 - Annika

Det verkar ju spännande. Önskar dig en trevlig helg. Kram.

#10 - Miss Jennifer

Hoppas den funkar bra :D

#11 - MALINDENISE

Bra tips!!! Trevlig helg :D​

#13 - Linda

vilken spännande :)

#14 - Gabriella

Åh såå smart!! :D

#15 - Linnea Kinis

jag är också väldigt oljig och brukar torka av med papper och ej bättra på med puder under dagen. men skriv gärna sen hur du tycker den funkar! om den är värd att prova :)

#16 - Linnéa Gustafsson

Hoppas den funkar för dig :)

#17 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Jag klarar mig nog bra utan :)

#18 - Jonna

Hoppas att den funkar bra! <3

#19 - Ellen Gräntz

Min hy är precis tvärtom, jag är jättetorr och nästan spräcklig på grund av det haha :(

#20 - Sarah

Fina bilder :) Du får berätta sen va du tyckte om den :)

Kram

#21 - Maria

Jag är tvärtom, en torris både i ansikte och på övriga kroppen :)

#22 - Anna

Bra tips! 😊 Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg