bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Julgransplundring på jobbet

Netti Starby

 
Julgransplundring på jobbet
 
 I fredags hade vi julgransplundring på jobbet. Som tradition brukar vi flytta julgranen från väntrummet till personalrummet där en kollega hänger upp en massa godis till personalen. På eftermiddagen får vi plundra den till eftermiddagsfikat. 
 
 
Jag hjälpte till att plocka bort julen på hela kliniken och i väntrummet hängde det en massa saker ovanför entrédörren. Då hängde jag sakerna på armarna medan allt togs bort så att jag slapp hoppa upp och ner från pallen hela tiden. Kolla in vad snyggt det blev med tomtarna hängandes på mina armar! 
 Älskar att ha kul på jobbet och framför allt att bjuda på mig själv. Visste ni att jag är klinikens pajas? Det är jag när jag mår bra i själen för då är jag mig själv på riktigt och skulle önska att jag alltid kunde ha den personligheten.
 
Ni får ha en härlig söndag och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - My

Åh så roligt :)

#2 - Maxarna

Vilket fiffigt sätt.. Kul med tradition på jobbet..

#3 - Emma

Skönt att få bort julgrejer o kul o plundra granen :D Kram

#4 - Emma

Skönt att få bort julgrejer o kul o plundra granen :D Kram
(förra kommentaren så länkade jag fel bloggadress xD )

#5 - Linnea Kinis

vi plockade också bort julen på jobbet nyss :)

#6 - Fröken M

Vilken mysig tradition !!

#7 - Matilda

Hihihi! Men åhh vad mysigt! Saknar verkligen sånna traditioner från när man var liten =) Kram fining och ha en underbar dag <33

#8 - Jessica Högberg

Kan behövas någon som bjuder på sej=) <3

#9 - Eva`s blogg

he he ja jag är nog oxå lite av den spexige på mitt jobb :) kul med plundring kram

#10 - Linda

Men åh, vilken mysig dag med plundring :-D

#11 - NATALIA

Det bästa är ju att bjuda på sig själv :D

#12 - Dixi Wonderland

Hoppas att du också får en fin Söndag :D

#13 - Marie

Vilket roligt sätt att kasta ut julen på:)

#14 - Sarah

Va roligt me julhransplundring på jobbet :)

Kram

#15 - Ida

Men åh vad kul!! :) kram <3

#16 - Linda

vilken rolig ide! :)

#17 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vad roligt :)

#18 - Johanna Utterberg

Vad kul att ni har roligt på jobbet :) Kram

#19 - Julia

Skönt att plocka bort julen<3

#20 - Marianne

Man måste kunna busa lite och ha kul på jobbet.....
Kram

#21 - JUNITJEJ

Så kul med julgransplundring!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg