bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Skönhetslistan

Netti Starby

 
Skönhetslistan

 

 Okej jag brukar annars variera med mina kategorier men nu blev det två skönhetsinlägg på raken. Gillar verkligen den här listan och därför delar jag med mig av den ändå.

1. Vilken produkt skulle du ta med dig om ditt hus brann? Första tanken blev en deodorant eftersom det är något som jag är besatt av. Men istället skulle jag förmodligen rädda någon dyrare produkt som min ögonkräm från Clarins som jag också är beroende av.

  
 2. Senaste skönhetsprodukten du köpte? Eftersom jag ännu inte har visat er min senaste produkt jag köpte här på bloggen så visar jag produkterna som jag köpte innan dess. Det var en duschtvål, en bodylotion och en handkräm från Löwengrip Care & Color.
 
 

3. Hur gammal var du när började du sminka dig? Jag testade en hel del under mellanstadiet men det var i högstadiet som jag började sminka mig till vardags. Var runt 14 år tror jag?

4. Favorit budgetmärke på smink? Isadora för deras produkter sitter bra och är inte testat på djur.

 

 
 5. Använder du lösögonfransar? Nej det har jag aldrig gjort eftersom mina är naturligt långa och är rädd för att förstöra dom.  
 
 
 
6. Hur ofta köper du nytt smink? Ungefär varannan eller var tredje månad men då blir det oftast en produkt åt gången. 
 
 
 
 
 7. Om du endast fick köpa smink från ett enda sminkmärke resten av ditt liv, vilket märke skulle det vara och varför? Som sagt Isadora eftersom märket är bra och inte testat på djur.

8. Vad applicerar du först - foundation eller concealer? Jag börjar alltid med foundation eller CC cream om man ska vara exakt. 

 

9. Hur långt tid tar det för dig att sminka dig själv? Till vardags tar det ungefär 10-15 minuter och till fest lite längre beroende på hur mycket jag vill experimera. 

10. Läppstift VS läppglans? Till vardags ett återfuktande läppglans och till fest läppstift med glans ovanpå.

 

 
 
 
 
 
 
//PUSS
 
♥ 
 
 
 
 
#1 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Jag älskar LCC’s produkter 😍👏🏼

#2 - Julia Svensson

Så kul att läsa!

#3 - Sara Ekman

så kul lista :D

#4 - Johanna Utterberg

Så rolig lista! :) Kramis

#5 - annelie

trevlig lista & svar kram

#6 - ajlimullersandvik.blogg.se

Löwengrip doftar såååå gott! Jag lägger alltid concealer först. eller endast, förresten, jag använder inte foundation, men de gånger jag använder mineralfoundation lägger jag concealern först :)

#7 - Linda

Ah rolig lista!!! Gillar listor. Har nyligen gjort en lista som jag tyckte var sjukt kul!
Svar: Åh ja så himla gulligt utav min kära fästman att tänka på mig..

#8 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Kul att läsa :)

#9 - Maria

Jag som nästan aldrig sminkar mig är helt fascinerad av den djungel av produkter som finns. De få gångerna jag sminkar mig använder jag bara lite mascara och rouge.

#10 - Evelina

Vilken rolig lista :)

#11 - Linda

härlig lista :) med bra produkter!

#12 - Alice

Roligt att ta del av! Visste inte att Isadora inte testade på djur, det ska jag verkligen hålla i bakhuvudet! <3 Kram.

#13 - sara

Kul lista :) KRAM!

#14 - Jessica Högberg

Härligt inlägg, Isadora alltså...

#15 - Henrik Olsson - Föreläsningar

En annan skulle få springa ut tomhänt! :P

#16 - Frida

Ja det var riktigt mysigt och maten var god :)
kul lista!! :D Och du har superfina fransar

#17 - Petra Olsson

Vilken härlig lista ,jag älskar skönhetsprodukter:) kram

#18 - My

Åååh vad fina fransar du har!! Avis!

Svar: Tack fina du! <3 Kramis
Netti Starby

#19 - Dixi Wonderland

Vilket underbart inlägg :D

#20 - Amanda

Så roligt inlägg<3

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg