bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Vad hände i februari egentligen?

Netti Starby

 
Vad hände i februari egentligen?
 
Ärligt talat så hänger jag inte med längre!
Vart tog februari månad vägen och vad har jag gjort? Tanken var att jag skulle skriva en månadsresumé men var tvungen att först kolla igenom bildarkivet för att bli påmind om vad som har hänt under denna månad som även kallas för vabruari.
 
Det var exakt så det blev i början av februari månad då jag vabbade med både med tösen och lilleman samt att även jag åkte på skiten. 
I mitten av månaden var det fettisdagen då jag klämde i mig en semla på jobbet och två stycken hemma med barnen samma kväll. Så det blev verkligen en fettisdag för min del. 
Nu när jag scrollade igenom bilderna så upptäcktes bilder från alla hjärtans dag som jag helt har glömt bort att visa för er. Jag hade köpt några presenter till barnen medan dom såg till att jag kände mig som den mest älskade mamman i hela världen.
 
 Kortet till vänster är från tösen och den högra från lilleman.
 
Jag bara smälter av att läsa deras fina text och blev blöt om ögonen.
 
 Även kaninerna fick något fint av barnen.
 
Tösen hade snickrat en jättefin verktygslåda till mig med en bild på kaninerna. Den här presenten fick jag några dagar senare av henne eftersom den inte var helt klar på alla hjärtans dag.
 
Hon hade hittat bilden via nätet då hon googlade på kaniner och då dök den här bilden upp från min blogg. I skolan kunde hon skriva ut bilden.
 
 På handtaget hänger det en lapp med en jättefin text som tösen har skrivit till mig. Åh min lilla snutta!
 
 
Annars då?
 
• Jag har ändrat om i badrummet efter att ha fått ett badkar, fixat till golvet därinne och en massa annat småpyssel.
 
• Jag har haft en hel del roliga samarbeten på senaste tiden då jag har fotograferat extra mycket under helgerna.
 
• Ungarna har haft sportlov men då hade dom sin pappavecka och det var tur eftersom jag istället vill spara semesterdagar till sommaren.
 
• Februari månad avslutades med att jag vabbade med tösen igen och nu hoppas jag vi förblir friska i fortsättningen. 
 
 
Sammanfattningen av februari månad:
 
Förutom jobb blev det vabb med sjuklingar, jag har vräkt i mig semlor, firat alla hjärtans dag med barnen, pysslat i hemmet och då framför allt i badrummet, fotograferat mycket och vips så var det redan en ny månad. Jag säger: Välkommen Mars månad!
 
 
//PUSS
 
#1 - annelie

ja fattar inte heller :/ kram

#2 - Eva`s blogg

Va fint du fått o visst var det en ok månad men nu är det vår som står på önskelistan, kram

#3 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh vilka fina saker :)

#4 - Sussi

Men så himla gulliga presenter <3
Ja, vart tog hela februari vägen. Tiden går så himla fort. Fast inte mig emot, då blir det vår fortare haha
Kram

#5 - Pauline Hurtig

kul att få se, ja februari gick verkligen fort.

#6 - Jonna

Kul att få läsa! <3

#7 - Anita

Så fint! :D

#8 - Petra Olsson

Bästa presenterna är från barnen 💕💕kram

#9 - Ellen Gräntz

Åh vilka fina alla <3 dag-presenter!

#10 - Linnea Kinis

februari gick superfort!

#11 - Carro

februari gick verkligen galet fort!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg