bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Sno stilen!

Netti Starby

 
Sno stilen!


Kollage med Kissies.se och Zalando
 
"Sponsrat inlägg"
 
Jag vet att jag hade ett liknande inlägg igår kväll men kunde inte låta bli att göra en repris idag igen.
Bloggerskan Kissie lyckades verkligen matcha denna grymma outfit så galet snyggt tycker jag. Under kollaget finns det länkar direkt till liknade plagg samt accessoarer, fast i betydligt snällare priser. Just nu är jag väldigt sugen på att klicka hem både byxorna och den där söta vita toppen som passar så bra ihop! Armbandet är verkligen i min stil eftersom jag älskar stilrena och enkla smycken och väskan skulle jag inte heller tacka nej till.
/PUSS
 
 ♡
 
 


#1 - S A N N A♥

Så fint!

#2 - Sara

Åh riktigt snygg stil :)

#3 - Maria

Jättefina kläder

Med vänlig hälsning,
Maria

#4 - Emma Engström

Såå snyggt verkligen! :D

#5 - Linda

Hej tack :) jo det visste jag redan :) ser musklerna så är väll mer 6 kg fett som jag förloraat :)

#6 - Julia

Åh så snyggt!

sv: Åh tack så jätte mycket! kram

#7 - Mia Forsberg

Kul att du gillade tipset :) Det var en riktigt bra film så rekommenderar den starkt!

Hoppas du har en bra måndagskväll! :)

#8 - Josefine ♔

Har liite svårt för bruna byxor sådär, men såg ganska okej ut! :D

#9 - angelicasvarld.blogg.se

Välkommen hit till oss på blogg.se!!

Hoppas du ska trivas!

Svar: Åh tack! Kram
Netti Starby

#10 - Julia

Så snyggt!!

#11 - Carina

Ja,det var riktigt fint :)Kram

#12 - Ida - foto & häst

Jättesnyggt! :D

#13 - linah

jättesnyggt:D!

#14 - Elin

Åh, snyggt!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg