bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - New in!

Netti Starby

 
New in!
 
Här är lite nya produkter som kommer från lyko.se. Nagellacket från O.P.I ska målas över en färgad nagellack som ska göra färgen matt och ännu har jag inte hunnit prova den. Pennan som ni ser är en remover för nagellack som jag kan ta bort nagellacket som kommer utanför i kanterna. Den ser jag verkligen fram emot att få prova.

 
 
Det blev även två stycken läppstift då den ena är matt i en neutral färg och den andra åt rosa hållet men mer glansig. Jag hade hoppats att ena läppstiftet skulle matcha nagellacket men det gjorde den inte riktigt. Annars gillar jag självklart färgen ändå. 
 
 
/PUSS
 
#1 - Eleonora Adriana ♥

Hoppas du får en bra dag :)

#2 - Anna

Fina produkter :) Gott nytt år på dig!

#3 - cassandra gigel

sv; ja men visst :)
gott nytt år!

#4 - Erica

Den där pennan låter ju som en grym uppfinning! :)

#5 - Carina

Gott nytt år fina du! Nyårskramar:)

#6 - Emelie Pahlin

Vill verkligen ha det matta topplacket från OPI :) Gott nytt år!

#7 - Pauline Hurtig

kul! :)

#8 - Mamma Malin

Alltid roligt med lite nytt :)

#9 - Viktoria Eriksson

Åh, så kul med nytt! Så fina färger också :)

#10 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh så kul med nytt :D.

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg