bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Rent och fint!

Netti Starby

 
Rent och fint!
 
Nämen hej på er!
Vad har ni för er denna halloween? Själv så har jag rensat, städat och fått ordning och reda i mitt hem och det är så skönt nu efterråt. 
 
 
 
Här visar jag några bilder från mitt hem och jag är så nöjd med min inredning.
 
 
 
Det blir så mysigt när det blir mörkt ute då jag tänder upp små lampor och levande ljus.
 
 
 
Såhär mysigt hade jag igår kväll och ikväll blir det en repris på det. 
 
 
 
Jag ska visa en nyare bild på mitt kök för jag har fått upp hyllor på väggen ovanför köksbordet.
 
Idag blir det lugnt för min del och imorgon kommer mina älskade barn hem till mig efter lunch och då vill jag vara pigg för då måste vi hitta på något tillsammans. Alldeles strax ska jag iväg mot tvättstugan och efter det ska jag laga köttfärssås med spagetti för det var längesedan jag lagade det. Jag behöver även fylla frysen med matlådor till veckan så därför blir det storkok. 
 
Nu ska jag strax iväg men vi ses lite senare mina godingar!
 
 
/PUSS
 
#1 - Eva`s blogg

Jätte fint har du det hemma :) inredning är skoj ..matlådor ja just det måste oxå fixa ju :) njut av dagen kram

#2 - Liborius

Åh borde också städa!

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Vad fint du har det! :)

#4 - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

skönt med nystädat :)

#5 - Ida

Fint du har det!

#6 - VERONICA - fashionblog

Guud så fint du har det :) Härligt fina duu!!

#7 - Siri |Diabitfit|

Fint du har det =)

#8 - Josefine

Så fint ni har!!

#9 - Http://nouw.com/carroat

Så fint :)

#10 - Emma Engström

Åh så fint du har det! :D Kram

#11 - Carina

Jättefint har du!! :) Kram!

#12 - Ronja Therese

Vad fint du har det! :)

#13 - Yohanna af Skovde

Vad fint det är! :)

#14 - Cecilia RockBabe Kärvegård

Vad fint du har det hemma. :)
Den här helgen ägnar jag mig åt vävning. Vill bli klar med mattan till dotterns rum för sen ska jag plocka isär vävstolen och flytta ner den från vinden till ett rum på bottenvåningen. Det är för kallt att sitta på vinden och väva på vintern och nu ska vi göra i ordning ett rum på bottenvåningen där jag kan väva. Eftersom jag bara väver på vintern så är det ganska osmart att ha vävstolen på en oisolerad vind. :)

You Rock!!!

#15 - starsinlife.blogg.se

Så fint!

#16 - Cassandra Haraldsson

Så fint du har det!

#17 - Erika

Så fint du har det :)

#18 - ExklusivaMoi

Då är ju högreven så jääkla nice att koka storkok på ;))... mye för slantarna vetja! Levande ljus i massor gör så otroooligt mycket i hemmet alltså + olika små punktbelysning också!!

#20 - Petra

Så fint du får till det i nya bostaden 🌟Kramar

#21 - MALIN

Vad fint du har det! Kram

#22 - Lucy

men vad fint du har det :D

#23 - Anna

Så fint! Ny städat är verkligen en superskön känsla :)

#24 - Marie

Du har det verkligen superfint hemma!

#25 - Elin

Snyggt! =)

#26 - Ellen Gräntz

Så tjusigt du har det!

#27 - susanas.blogg.se

åhh vart kommer den runda vasen ifrån?

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg