bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - My style today

Netti Starby

 
My style today
 
 
Det var längesedan jag visade upp en dagens stil som jag vill bära just idag och nu har jag äntligen plockat ut en hel outfit som jag är sugen på.
 
 
 
 
Som ni ser har jag plockat ut en snygg och enkel outfit som jag inte hade tackat nej till. Den vita blusen med omlottringning är precis i min smak och passar till det mesta. Men just idag skulle jag matcha den med ett par klassiska svarta byxor med gärna material i stretch för det är liksom bekvämast enligt mig. Nu när hösten närmar sig gillar jag boots/stövletter och idag vill jag ha på mig ett par grå stövletter med stadiga klackar samt en rymlig klassisk svart väska som man får plats med sina nödvändigheter.
 
 
 
#1 - Erika

Så fint det var :)

#2 - Siri |Diabitfit|

Enkelt är oftast det snyggaste :D

#3 - Janina

snyggt!! älskar skorna

#4 - Henrietta

Ååh älskar tröjan!

#5 - Lucy

det var en sjukt snygg outfit :D den blusen var verkligen riktigt snygg :D

#6 - T e r e s e F l i n t h

Superfint!

sv: Åh tack finis hihi!
Kram

#7 - Ronja Therese

Riktigt snyggt, gillar byxorna! :)

#8 - Tilda Barkselius

Åh så snygg outfit!!

#9 - Piezes

Så snyggt!:D passar bra ihop, kram!

#10 - CAMILLAESI

så stilren outfit :)

#11 - Mirre

Supersnyggt

#12 - Petra Olsson

Åh vad snyggt älskar svart vitt o grått på kläder 🌟Kram

#13 - moamedalicia.blogg.se

riktigt läckert. jag gillar blusen mest <3

#14 - Priethaa

Jättefint och tidlöst!

#15 - Sara Ekman

Snyggt :)

#16 - Johanna Utterberg

Riktigt snygg outfit :) Kram

#17 - ExklusivaMoi

Gillar verkligen dessa mjuka kostymbyxorna ^^... det är snyggt till vad som helst och så känner jag mig så där lagom ändå uppklädd! Har ett par gäng av dem *S*
Tjusiga skor btw...

#18 - Ramona

Sådana outfits gillar jag :) Klassiskt men så snyggt. Fick hem en helt ny snygg vit blus igår med spets som jag fyndat på tradera. Kram och ha en fin dag

#19 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jättesnyggt verkligen :D :D

sv: ja, jag och Erik har ju inga barn och ska inte ha några, så jag är jätteglad att jag får jobba med ungdomar. De blir mina ungar liksom :D

#20 - Linda

Snyggt :-)

#21 - Anita

Snygga skor :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg