bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Jag toksaknar!

Netti Starby

 
Jag toksaknar!
Hej på er!
Då är snart denna helg över och imorgon väntar en ny vecka med nya möjligheter. I fredags tog jag denna bild med ungarna och som vanligt gjorde dem grimaser. Självklart kunde jag inte låta bli att lägga upp bilden på min Facebook för barnen är ju för söta :-D.
 
 
 

Idag har lillgrabben varit på kalas hos en klasskompis som fyller år och stortjejen har färgat sitt hår med en färg som bara sitter i några tvättar. Men nu sitter jag i min ensamhet för ungarna har åkt till sin pappa för nu är det pappa-veckan för dem. Jag saknar dem redan men en vecka går liksom väldigt fort ändå. 
 
På fredag ska jag äntligen åka hem till min pojkvän som jag toksaknar massor och hoppas att veckan kommer att gå snabbt. Det är jobbigt att vi bara kan ses varannan helg men det är ändå härligt att sakna varandra. Han har varit lite sjuk i helgen och då ville jag vara hos honom för att pyssla om honom men det får vi ta igen nu till helgen. 
 
Nu ska jag redigera bilder och läsa en massa bloggar men vi ses lite senare mina godingar!
 
/PUSS
 
#1 - Annika

Känner igen känslan. Vi byter också på söndagar. Och trots att det gått så många år nu så är söndagarna jättejobbiga. Nu byter Lilleman på torsdagar och tjejerna på söndagar. Så det blir färre dagar helt utan barn. Ha en fin söndagkväll. kram Annika

#2 - Maria

Förstår att du saknar dem. Tur att veckorna går snabbt!!

Kram

#3 - coffeeandcupcake.blogg.se

Söt bild ^^

#4 - Yohanna af Skovde

Hihi, söt bild :)

#5 - Petra Olsson

Haha den perfekta bilden jue:) söta ni är

#6 - Josefine

Söta!

#7 - Anita S

Så söt bild!! :D

#8 - Linn Strömberg

Hihi vad söta ni är! :D

#9 - Amanda Forsman

Så söta ni är :)

#10 - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Såå fina!! :)

#11 - Polly Svensson

Men ååå sötisar. Kram

#12 - Julia

Så söta ni är!
sv: Ja verkligen mysigt. Åh tack finis! kram

#13 - MALIN

Så fina ni är! Gosisar! Kram

#14 - LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vilken härlig bild! :)

#15 - Moa Simborn

Gud va fina!

#16 - Frida

Va fina ni är, verkligen superbra bild :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg