bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - My style today

Netti Starby

 
My style today
 
 
Här har jag plockat ut en grym outfit som jag vill dela med mig idag.
Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig använt någon body sedan jag var liten trots att jag tycker att det är väldigt snyggt.
Som ni ser har jag hittat en otroligt snygg body med snörning som jag hade matschat med ett par ljusblå jeansshorts som har hög midja. Att jag föredrar bekväma skor är liksom ingen nyhet och därför har jag plockat ut ett par platta skor i en tuff färg. En rosa bomberjacka i glansigt tyg tuffar till looken lite extra och gärna ett par solglasögon i kattögemodell som går i samma färg. Väska med utrymme är ett måste för mig där jag får plats med alla mina viktigaste nödvändigheter. 
 
Förresten?
Ni som bloggar hos blogg.se! Jag antar att ni har provat den nya appen som ska vara så himla bra? Personligen gillar jag inte att man inte kan ändra inläggen i utkasten både via mobilen och datorn. Eftersom jag oftast skriver på bussen måste jag kunna göra så och därför får jag googla på blogg.se och logga in där istället. 
 
Vad tycker ni som har testat?
 
 
//PUSS
 
❤️
#1 - Sofia

Så snyggt!!

#2 - Eva`s blogg

Jag kunde inte lägga in nån bild :( skrev till dom men inte fick jag svar :( super fin outfit kram

#3 - Sofia Werlin - mammalivet & hälsolivet

Snyggt :).
Svar; ja verkligen speciellt! Speciellt det alla första kalaset :D

#4 - Moa

så snyggt! Älskar bodyn

#5 - Gabriella

Såå himla snyggt, älskar bodyn!!

#6 - Cajsa

hehe, jag klarar inte riktigt av när mitt rum ser ut så. Får panik när det inte är i ordning. :P

#7 - MALIN

Riktigt läcker outfit! Bodyn är sååå fin! Kram

#8 - Yohanna af Skovde

Jag har testat den! Tycker att den är helt okej men saknar lite funktioner. Som hur man ser besöksstatistiken. Men jag vet med mig också att jag är lite seg och extra kristisk när jag ska vänja mig om vid nya gränssnitt.

#9 - Petra Olsson

Är inte riktigt vän med nya funktionen lär sig väl med tiden. Snygg bomberjacka 🌟Kramar

#10 - Veronica Möller

Ursäkta men jag HATAR den nya uppdateringen. Man kan inte redigera inlägg om det ligger i utkast eller så. Rätt dåligt enligt mig. :/

Svar: Jag håller med dig med redigeringen! Kram
Netti Starby

#11 - Erika

Använder mig inte av blogg.se i mobilen alls, så har inget att tycka till om :)

#12 - Kaisa

Fina färger o snygga plagg!

#13 - Tilda Barkselius

Galet snygg outfit!
Jag håller med dig tyvärr, är inte ett jättestort fan av nya uppdateringen :/

#14 - sandra.

så himla fint :D jag tycker det blev dåligare när dem gjorde om appen :/

#15 - natalia

Snyggt!

#16 - egosworld.blogg.se

Snygg outfits, gillar bodyn och vänskan, sá fina färger dessutom!

BTW: vad är det för APP som ej gár att ändra i utkorg ? jag lyckas ju alltid bara skriva halva inlägg och slänger ofta i utkorg, kan man INTE ändra längre ?:o(

#17 - Lena

Riktigt läcker outfit. Härliga färger tillsammans.

Loggade faktiskt in på gamla bloggen för att kolla och gillar den inte alls. Hade förskrivet ett inlägg men via appen gick den inte att publicera alls precis som dig fick man gå in via webbplatsen via Safari :(

#18 - Ellen Gräntz

Älskar jackan!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg