bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Bed Head

Netti Starby

 
Bed Head
 
Äntligen äger jag schampo och balsam från Tigi Bed Head som jag har velat haft så himla länge.
 
 
Priserna är väldigt varierande beroende på vart man köper dom. 
Hos lyko.se kostar denna 2-pack 750 ml/st 249 kr istället för nästan 1000 kr. Men hos Netto fyndade jag dom för 199 kr och nu har jag schampo och balsam som räcker i minst 1 år! 
 
Produkterna ska hjälpa till att bibehålla färgen bättre och ger värmeskydd, utredande och bekämpar flygigt hår, stärker håret och ger glans. Formulan som speciellt inriktar sig på de områden som behöver repareras, och
ger ditt hår allt som det behöver.
 
Det är verkligen perfekta hårprodukter både för mig och min dotter och självklart återkommer jag med recessioner efter några användningar.
 
Har ni testat dessa produkter?
 
 
//PUSS
 
❤️
#1 - MALIN

Spännande med nya produkter! Jag hoppas att dom fungerar! Kram

#2 - Lina

Dem är grymma!

#3 - Gabriella

Verkar riktigt bra!!

#4 - Alice

De låter väldigt bra! :) Kram.

#5 - Natalie Honkonen

Låter ju super! Blir kul med en liten update om vad du tycker om produkterna!

#6 - Amanda

Spännande! :D Inte testat dom men dom verkar bra!! :) Kram

#7 - Marie

Oh verkar ju toppenbra

#8 - Malin

Vad kul! :) Jag gillar starkt bed heads produkter.

#9 - Erika

Hoppas du tycker dem är bra :)

#10 - moamedalicia.blogg.se

hoppas dom är värt pengarna, :) jag har inte använt dessa. kramis

#11 - Yohanna af Skovde

Grymt bra med nice price! :)

#12 - Sara Ekman

Dem hade jag för länge sedan, doftar så gott :)

#13 - Amanda Forsman

Åh vill testa de!

#14 - Elena

Jag har faktiskt aldrig testat!

#15 - Petra Olsson

Såg att rusta säljer dessa oxå👍Kramar

#16 - Pernilla

Hoppas verkligen att det fungerar bättre än på mitt och tonåringens hår. Här står flaskorna utbytta. Funkar dåligt med vårt kalkrika vatten eller på vår hårtyper helt enkelt. Trist!
/P

#17 - Veronica Möller

Jag har inte testat men har velat men tycker det är så himla dyrt tyvärr. :(

#18 - LIL' BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Jag har just nu Bed head, fast jag har den limegröna. I början märkte jag stor skillnad. Älskade den! Nu har väl mitt hår vant sig så nu är det inte så märkvärdigt, haha. Köpte mina på Nordicfeel när de var för 199kr så jag passade på. Väntar på ett till sånt erbjudande nu, haha!

#19 - CamillaEsi

Har inte testat de produkterna men de verkar super bra ju :)

#20 - Linda HolEriks

Å dessa skulle jG Vilja testa men jag hittar aldrig som

#21 - Jos

Vilket fynd!
http://josefindysenius.com

#22 - Jos

Vilket fynd!
http://josefindysenius.com

#23 - Terese

Åh så spännande! Nej aldrig testat, du fick mig att veta om dem just precis nu haha!

sv: Ja men det är så skönt med lediga outfits ibland! Tack så mycket!
Kram

#24 - Kattis

Inte testat men låter som om det skulle kunna vara bra!:)

#25 - Diana

Älskar doften luktar så gott kram

#26 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag har aldrig testat detta, men jag gillar inte det jag har nu så jag borde nog :D

sv: Ja, subbor borde få höra att de är just det ibland tror jag.

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg