bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Valborg

Netti Starby

 
Valborg
 
Jag ville bara kika in och önska er en trevlig Valborg!
 
 
Jag har inga speciella planer ikväll för jag brukar inte fira Valborg. När jag var liten gick jag till en majbrasa med familjen men nu när barnen inte är hos mig så struntar jag i det. Det är bara skönt med en lugn kväll med en massa bra filmer. Jag facetimar också med vänner så jag känner mig inte direkt ensam heller. 
 
Men jag hoppas att ni får en trevlig kväll och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS

#1 - elin

Så fin bild på dig<3!

#2 - Amanda

Jag ska också bara ha en lugn kväll, så skönt faktiskt! :) kram

#3 - Carro

min kväll ser ut ungefär som din :) tycker inte om valborg, dricker inte alkohol och det är en massa fulla människor överallt så jag avstår. hoppas du fick en trevlig kväll!

#4 - Veronica Möller

Jag hoppas du får en trevlig söndag annars! :) Kram! ♡

#5 - Louise

Tack och trevlig valborg på dig själv! :D

#6 - Carro

Mysig Valborg :)

#7 - Henrik Olsson

Detsamma :) Kram!

Det var roligt att chatta med dig innan, även om det blev kort :)

#8 - Mirre - Sweetwords

Hoppas att din valborg varit bra

#9 - Natalia Richardson

Jag maken och hunden. Har sett på tv ätit middag och haft det mysig hemma.
Tycker inte om att gå ut bland massa folk.
Jättefin bild på dig,kram.

#10 - Erika

Det lät inte alls fel med en lugn kväll :)

#11 - Natalia

Skönt med en lugn kväll :D

#12 - Ida Lindborg ♡

Så härligt med en lugn kväll, samma här!!

#13 - ullie

innan sjöng ja alltid i kören men nnu va vi bara där o kika. det är ju ofta för barnens skull man går dit faktiskt . Hoppas du fick en fin kväll Ha en fin 1 maj oxå kramar

#14 - Linda

Hoppas du iallafall haft en trevlig valborg. Kram

#15 - Linda

Jag hade inte heller några speciella Valborgsplaner :-)

#16 - Matilda Berlin

Hoppas du hade en jättebra kväll fining! För oss blev det renovering, så inte så mycket party haha! <333

#17 - Linda

Detsamma till dig vännen!
Svar: Ja det är kul att föreläsa om något som man verkligen brinner för;)

#18 - Bella

Hoppas att du hade en trevlig kväll trots att du inte hade några särskilda planer, kram!

#19 - frida christina

Så himla fin, och det där filtret är typ bäst!

#20 - annelie

fin bild :D kram

#21 - Hanna

Trevlig Valborg! Hoppas du fick en fin kväll igår och skönt att du inte kände dig ensam! <3 det gjorde jag, jag gör ofta det när jag ligger isolerad och själv i sovrummet. Hoppas du får en fin ledig måndag! Kram <3

#22 - Moa Kandelin

Trevlig första maj :)

#23 - Dixi Wonderland

Hoppas att du fick en bra Valborg även fast du inte hade planerat något :D

#24 - Matilda

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

#25 - Alice

Låter som att du fick en trevlig kväll ändå! Jag tog det också lugnt, det var jätteskönt. :) Kram.

#26 - Helen

Låter som du hade en bra kväll iaf. Kram

#27 - Julia Persson

Skönt med en lugn kväll ;)

#28 - A M

Alltså så himla fin!!!
sv: Ellerhur!!
Kram

#29 - JoJo

jag tog det också bara lugnt hemma igår. skönt att höra att man inte var ensam om det <3 kramis

#30 - carolines

Men vilken söt bild! Vi hade också en lugn kväll hemma med god mat och bra film. Vi firade även 2 år :) Hoppas du fick en bra kväll igår <3 Kram

#31 - Sanna

Hoppas att du fick en mysig sådan!

#32 - Jennifer Queen

Min kväll var jätte lugn :)

#33 - Flisan

sv: hehe så lite så :D

#34 - MALIN

Hoppas du får en härlig måndag fina du! Kram

#35 - ExklusivaMoi

Valborgen är nog mer för studenterna och ungdomarna ^^... hihihiiii har sååå många sjuka och härliga minnen!! I år jobbade jag helgen och långpass så det blev inget med firande, hade en inbjudan till mina kära siiist som befinner sig i ett av landets stora studentstäder + är student... skulle blivit riktigt åka av, studenterna är duktiga på sånt *S* Men pallade inte åka efter jobbet så jag sket i det helt enkelt =P

#36 - Kattis

Lugn filmkväll lät verkligen inte fel!:D Kram

#37 - MILINA

Jag firar inte direkt Valborg heller! Aldrig varit en partypingla!

#38 - Henrik Olsson

Sv: Tack :) Det kommer att bli toppen :)

#39 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

#40 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

#41 - Jessica Högberg

Hoppas det blev en fin valborg

#42 - Yohanna af Skovde

Tack detsamma! Firade inte men tycker ändå att det är ett fint vårtecken! :) Kram!

#43 - Tilda Barkselius

Mysigt med en lugn Valborg :)

#44 - Sofie

Hoppas att du hade en trevlig valborg :)

#45 - elin

Sv: Ja i dag kan man inte göra annat än att älska vädret!<3

#46 - Natalia

Hoppas du haft en fin första maj :D

#47 - Moa granström

FINASTE <3 jag hoppas du har haft en underbar helg!

#48 - Anniepiie

Låter nästan som min kväll ju. :) hihi fin bild!

#49 - Tilda

Fina du, älskar filtret! <3

#50 - Carro

Hoppas du haft En härlig första maj :)

#51 - Amanda Lindstrand

Fin bild!

#52 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad fin du är! :)

#53 - Petra

Blev ingen brasa här heller ,vi höll oss hemma o grillade o fixade egen brasa💞Kramar

#54 - hellstromellinor.blogg.se

Trevlig valborg såhär i efterhand! :-)

#55 - ullie

hoppas du haft en fin 1 maj o start på månaden kramar till dej

#56 - Kattis

Hoppas du haft en riktigt avkopplande helg!☺ Kram

#57 - Pauline Hurtig

skönt med en lugn kväll!

#58 - Ellen Gräntz

Skönt med en lugn Valborg!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg