bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Snart drar jag

Netti Starby

 
Snart drar jag
 
Här är några av sakerna som jag packar ner idag i väskan. Rosa skumpa till tolvslaget och några roliga accessoarer. 
 
 
Systemkameran ska också följa med så det lär bli en massa roliga bilder att bjuda på i dagarna.
 
 
Jag har inte berättat för er om vilka personer jag firar nyår med!
 
 
Det är två homosexuella killar som gillar att se ut som tjejer så jag ska hjälpa dom med smink och sånt. 
 
 
Det är en stor ära för mig att få hjälpa dom och vi ska ha så himla kul. Vi ska laga mat, umgås, dricka gott och sedan får vi se hur resten av kvällen blir. Det är alltid roligast med spontana kvällar för sådana kvällar blir alltid som bäst. 
Nu ska jag äta frukost, göra mig iordning och sedan packa ner det sista innan jag drar iväg.
 
 
Jag önskar er gott nytt år mina älsklingar och vi ses senare!
 
 
//PUSS
 
#1 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så fina saker :) Gott nytt år!

#2 - Sara Ekman

Det vinet är så gott! :)

#3 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Men så roligt!
Önskar dig ett gott slut och ett gott nytt år 😍❤️

#4 - Julia

Va kul!❤️

#5 - Marianne

Så roligt det låter....ni får säkert en härlig och minnesvärd kväll :)
Det rosa bubblet är gott
Kram

#6 - Sussi

Du packar ner ett riktigt nyårs survival kit :).
Låter som om du kommer ha en riktigt rolig kväll.
Gott nytt år
Kram

#7 - Julia Svensson

Åh vad kul!

#8 - Mirre Sweetwords

Gott nytt år till er

#9 - Bea

Låter som en bra nyårsafton, gott nytt år!

#10 - Josefine Arvehall

Så kul! hoppas du får en bra kväll & gott nytt år!

#11 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Hoppas du får en underbar kväll :)

#12 - Celine

Låter jättekul!

#13 - Alice

Åh, låter ju jättekul! :D Gott nytt år finis! Kram. <3

#14 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Vad roligt :) Önskar dig ett gott nytt år!

#15 - Linnea Gustavsson

Gott nytt år fina du! <3

#16 - Dixi Wonderland

Gott nytt år fina du :D

#17 - Maria

Det låter som en superbra nyårsafton! Gott Nytt År!

#18 - ajlimullersandvik.blogg.se

men gud så kul att få hjälpa till med feminint smink!! Hoppas ni har en dunderbra afton :D

#19 - Felicia

gott nytt år <3

#20 - Julia Svensson

Ha en fin dag!

#21 - annelie

gott nytt år !!!!! kram

#22 - sarah

tack så mycket =) gott nytt år på dig fina saker

#23 - Denise

Gott nytt år!! :)

#24 - Linnea Kinis

Vad kul. Gott nytt år!:)

#25 - Johanna Utterberg

Hoppas du har en dunderhärlig kväll, gott nytt år!! <3 Kram

#26 - Carro

Hoppas ni haft en fantastisk kväll! 💕

#27 - Matilda Berlin

Gott nytt år finaste!! Hoppas du hade en underbar kväll <33

#28 - Linda

Låter som ett toppen nyår! Hoppas ni hade det bra! Vårt nyår var lugnt och stilla hemmavid.
Svar: Åh jag bara älskar min nya klocka!

#29 - Pauline Hurtig

vilka fina assessorer :D

#30 - Tess

Hoppas ditt nyår blev topppen! 😃 kram

#31 - Tess

Hoppas ditt nyår blev topppen! 😃 kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg