bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Från ett fönster

Netti Starby

 
Från ett fönster
 
 I min dotters rum.....
 
 
....Har jag inte ställt in några levande blommor ännu men snart ska jag bege mig ut på jakt efter vackra, levande, gröna växter till hennes fönster.
 
 
... Men hon har ändå hemmets snyggaste fönsterlampa som egentligen var min julklapp som jag fick av min mammis.
 
 
Här ser ni en mer helhet av min dotters fönster som har ljusrosa gardiner.
 
Jag vet att jag tjatar mycket om våren hela tiden och det har jag gjort enda sedan i höstas haha. Därför har jag vår i mitt hem året runt förutom vissa små detaljer. Under mörka tider vill jag ha en massa ljuslyktor och ljusstakar som får lysa upp i mörkret och under de ljusare tiderna vill jag ha mera blommor i hemmet.
 
En sak som jag måste erkänna för er!
Varje år följer jag Melodifestivalen slaviskt då jag har koll på alla datum. Men igår upptäckte jag att första delfinalen börjar redan nu på lördag och det hade jag ingen koll på alls. Haha vilken tur att jag upptäckte det och nu har jag något roligt att se fram emot inför helgen. Första delfinalen är i Göteborg då de första sju deltagare är: Adrijana, Boris René, Nano, Charlotte Perrelli, Dinah Nah, De Vet Du och Ace Wilder.
 
 
//PUSS
 
#1 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Oj börjar det redan på lördag! Känns så tidigt 🙈

#2 - Sara Ekman

Fint :)

#3 - Boel

Åh så fint det är i hennes rum:D

#4 - Mirre

Nämen det visste jag inte heller, men jag är förvisso inge fan av Mello, men man brukar ju inte missa som du säger

#5 - Tilda Barkselius

Oj jag hade inte heller någon aning om att det börjar nu på lördag :)

#6 - Carolina Thoor

Vad roligt att få se hur det ser ut hemma hos dig och ur din dotters fönster. Snyggt!
Roligt att melodifestivalen börjar redan nu på lördag. Det hade jag lite halvkoll på haha ^^,

Sv; ja, verkligen. Det fick jag ta igen idag haha! Ja, solsidan är bra :D

#7 - Natalia

Så fint :D

#8 - Heléna

Så fint du har gjort i fönstret :D Jag ser också fram emot att följa melodifestivalen :D Hoppas du har haft en underbar dag finaste Netti <3 Kramar <3

#9 - MALIN

Vad fint du har det :) Kram

#10 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åå, skulle också behöva mer gröna växter. Så vackert! :)

#11 - Lucy

Jag älskar att drömma mig bort till våren just nu:D och den lampan wow va snygg den va !

#12 - Ofelia Strömberg

Himla fin lampa! Vart kommer den ifrån? :)
jag är också ett riktigt mellofan och följer det slaviskt, funderar på att göra ett mello-inlägg en gång i veckan om jag tyckt om alla osv haha!

Svar: Jag fick lampan i julklapp så jag har tyvärr ingen aning om vart den är köpt någonstans! Kramis
Netti Starby

#13 - Therese

Jätte fint :)

Svar: Ja det vet jag. Det är nog inte gjort för att vara elak utan jag tror det är pga fantasibrist :(

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg