bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Bära kjol på vintern och vilken tur jag hade

Netti Starby

 
Bära kjol på vintern och vilken tur jag hade
 
Självklart kan man bära kjol även på vintern men det har jag inte gjort en ända gång denna vinter. Provade här om dagen att matcha en ljusrosa plisserad medellång kjol med en grå stickad tröja, svarta strumpbyxor och svarta kängor. Då får jag se om jag kommer se ut såhär någon dag?
 
Jag måste även tillägga att det var tekniska problem med blogg.se i igår så det var ett ta jag varken kunde blogga eller kommentera hos andra i samma portal. Ni vet den där ful/söta kon dök upp hela tiden :-D.
 
 
 God morgon på er!
 
Den här arbetsveckan blev annorlunda för mig eftersom jag vabbade med lilleman i tisdags och i onsdags. Igår åkte jag till jobbet och ungarna gick till skolan men på förmiddagen ringde tösen mig och berättade att hon kände sig sjuk och ville gå hem. Vi hade telefonkontakt då det visade sig att hon hade fått feber och jag fick åter åka hem efter lunch föra att vabba igen. En kort arbetsvecka med andra ord och idag är vi hemma igen.
 
 
Hur går det med badkaret som skulle ha dykt upp under veckan?
 
Vaktmästaren ringde mig och sa att dom börjar med badkaret nästa vecka och det passade ändå bättre för oss. Av en ren slump hittade jag ett jättefint duschdraperi inne på Netto som är ljusrosa med en stor blomma på. Det fanns bara en kvar i just den färgen och vilken tur jag hade. Nu behöver jag bara hitta en planka med ren tur och om vad jag ska göra med plankan avslöjar jag inte ännu för er men kan tänka mig att ni redan fattar. 
 
 
//PUSS
 
#1 - natalia

Så sjukt snygg!

#2 - Matilda Berlin

ÄLSKAR OUTFITEN!! Har heller inte använt kjol mer än en enda dag när jag ändå var hemma hela dagen... Måste bli sämre på det!! Kram fina <33

#3 - Sara Ekman

åh så fin kjol!

#4 - elin

Snyggt!<3

#5 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Du passade jättefint i den outfiten :)

#6 - Emelie Andersson

Jag hade så gärna velat ha badkar alltså, får försöka fixa det :)
Det var verkligen en kort arbetsvecka, hoppas hon krya på dig :) Lillen här hemma har varit hemma från dagis hela veckan.

#7 - Dixi Wonderland

Jag tycker blogg.se ofta har samma återkommande fel. Tråkigt att dom inte löser det.

#8 - Amanda

Superfint ju!

#9 - Eva`s blogg

Super fint jag tror jag vet vad du skall ha plankan till får se om jag har rätt :) kram å fin fredag

#10 - Maxarna

Härligt att du ska få badkar. Lite roligt trendbrytande.. Tycker flest gör tvärtom.. Ut med badkar in med dusch..

#11 - Anita

Söt kjol :D

#12 - Ellen Gräntz

Hade också så mycket problem med blogg.se igår, suck. Så fint med kjol!

#13 - Veiken

Kjolen ser härligt somrig ut! Lite kall på vintern kanske???

#14 - Annika

Jättesnygg outfit. Och klart man kan ha kjol på vintern. :) Ha en fin helg. Kram Annika

#15 - Angelica Wåhlin

Men så snyggt! Hade också problem med blogg.se också igår :( Kramar

#16 - My

Fin kjol :)

#17 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Så snyggt ju, jag är likadan, använder varken kjol eller klänning på vintern - men när man bär det som dig går det ju utmärkt :D

#18 - Linda

jätte fin outfit!

#19 - Angelina

Vad fina bilder :)

#20 - Alice

Vilken tur du hade med duschdraperiet! ^^ Kram.

#21 - Ida - foto & häst

Väldigt fin kjol! :)

#22 - Pauline Hurtig

så fin kjol!

#23 - Josäfin Andersson

så snygg kjol ju!! :D

#24 - ullie

jätte fin kjol o så fin ihop me svart . ja usch dess sjukperioder men hög feber har vi klarat oss utan änså länge
ja kanske plankan ska va som min? =) älskar den hittade min ute i en ved hög blev hur bra som . en del har köpt en o sen klätt den me decor plast o ja det kan man väl oxå kanske hur som fin start på helgen kram

#25 - cecilia

ååå älskar kjolen!! :)

#26 - Kaffehörnan

Fantastisk fin outfit. Hoppas tösen känner sig bättre

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg