bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - En personlig namnskylt

Netti Starby

 
En personlig namnskylt
 
 "I samarbete med Skyltmax"
 
 
 
I samarbete med Skyltmax fick jag äran att designa en egen namnskylt och självklart valde jag att göra en som passar till mitt jobb. 
 
 
Jag valde en namnskylt med gravyr med en militärklämma, färgen blev rosa med vit text. Det finns en hel del bilder att välja emellan och som ni ser så valde jag svalor. Självklart fanns det bilder inom sjukvården men tycker att det är mycket finare med något annat och fastnade för dessa fina svalor. 
  
 
Det finns även många andra varianter av skyltar som träskyltar, aluminiumskyltar, mässingsskyltar och mycket mer. Att designa en egen skylt är verkligen roligt och väldigt enkelt. Att det finns så många olika varianter att välja emellan då du på ett enkelt sätt kan designa din personliga namnskylt. 
  
 
Förutom namnskylten har jag alltid till hands ett läppglans och en handkräm på jobbet. Eftersom jag spritar händerna flera gånger om dagen blir händerna väldigt torra och då smörjer jag in dom emellanåt och läppglanset hindrar mig att slicka på läpparna som jag annars gör. 
 
 
Jag är väldigt nöjd över min personliga namnskylt och vill du också ha en så tveka inte på att kika in hos Skyltmax för du kommer inte bli besviken.
 
 
 "I samarbete med Skyltmax"
 
 
//PUSS
 
#1 - lucy

Riktigt snygg namnskylt :D

#2 - Sara Ekman

åh så fint! :)

#3 - Julia Svensson

Sååå fin skylt!

#4 - Jessica Högberg

Vilken fin, kanske ska göra en med sjuksköterskepraktikant... haha, blev långt...

#5 - Celine

Så gullig!

#6 - Linnéa Gustafsson

Åh så kul med en pyntad namn skyllt!!

#7 - Maja

Men åh vilken kul ide att designa sin egna namnskylt!!

#8 - Matilda

Vad fin den blev! Kul att få göra sin egna :)

#9 - Linnea Kinis

supersnygg skylt :)

#10 - Anna

Åh så fin! :D Kram

#11 - Yohanna af Skovde

Den blev jättefin! :)

#12 - Tilda

Så roligt med en personlig skylt! <3

#13 - Biggeros

Ursnygg skylt!!
Jag hade bara en röd skylt då jag jobbade. Så mitt val hade även blitt rosa!! Det gäller att smörja in sig=) Lram

#14 - Wanderlust by Jona

Åh, verkligen superfin! :)

#15 - Miss Jennifer

Vilken fin :)

#16 - cecilia

Men såå fin!!

#17 - Ida

Så fin namnskylt! :)

#18 - MALIN

Vad fin den blev! Kram

#19 - ullie

va fin o rsa vi valde me rosa när vi köpte alla på jobbet men de tog me magnet bakom skit dåligt så ja köper väl en ny själv snart igen

#20 - Frida

Ja den va supergod! :) Vad fin namnskylten blev! :D

#21 - Emelie sndersson

Åh vilken fin, en extra fin detalj :)

#22 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

riktigt fin och kul att vara undersköterska! :D kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg