bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Ett bra beslut

Netti Starby

 
Ett bra beslut
 
Att jag äntligen köpte hem en Chromecast var verkligen ett bra beslut av mig och det tycker ungarna också. Vi kollar både på youtube med roliga klipp på djur och en hel del filmer via Netflix. Både jag och dottern har apparna på våra telefoner så att ungarna kan även titta innan jag kommer hem från jobbet om dom vill.
 
 
 
Sist när jag var inne på Hemtex hade dom halva priset på utvalda sängkläder och då valde jag en vit med blommigt mönster.
 
 
Nu till helgen ska jag byta ut mina sängkläder och då blir det att inviga dessa. 
 
 
//PUSS
 
#1 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Verkligen perfekt med chromecast!

#2 - Sara Ekman

Nice :)

#3 - Maja

Men ååh vad najs!

#4 - Linnea Kinis

bra uppfinning det där! har också en chromecast :)

#5 - Julia

Så fina<3

#6 - Ellen Gräntz

Kul med nya sängkläder!

#7 - Miss Jennifer

ÄLskar min chromecast :D

#8 - ajlimullersandvik.blogg.se

åh så kul med nya sängkläder <3

#9 - Felicia Karlström

Har själv en inbyggd Cromecast i min smarttv, älskar det! :)

#10 - Petra Olsson

Så kul med nya sängkläder 💕kram

#11 - Carro

Sängkläderna ser jättefina ut! :)

#12 - Amanda

Härligt med nya sängkläder :D kram

#13 - Maxarna

Hade inte klarat oss utan våra Chromecast.. Så smidigt.

#14 - natalia

Roligt med nytt :D

#15 - Sarah

Va roligt me nya sängkläder :) Najs när de e sån rea me :)

Kram

#16 - MALINDENISE

Åh jag älskar verkligen Chromecast, så smidigt! :D

#17 - Linnea Kinis

kul med nya sängkläder :)

#18 - Marianne

Så himla skönt att krypa ner i sängen när man bytt lakan...sen sover man skönt...
Kram

#19 - ullie

alltså ja e så dålig är det en sån du slår i på data eller tele o så kollar på tv ?
har tänkte köpa en sån dag är så dålig på sånt bara =)

#20 - cecilia

kul med nya sängkläder!! :)<3

#21 - Maria

Härligt med nya sängkläder :)

#22 - Alice Lindström

Vilket fint påslakanset!

#23 - Carro

Hoppas du får en härlig tisdag! :)

#24 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

åh älskar chromecast! kan inte leva utan den haha

#25 - Ida - foto & häst

Så fina sängkläder! Härligt med en Chromecast också, använder själv Apple TV som är likadant fast Apples egna då :)

#26 - Angelica Wåhlin

Åh, det där bäddsetet blev jag väldigt förtjust i :D Kram

#27 - Denise

Älskar chrome cast och förstår inte riktigt hur jag klarade mig utan förut?? :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg