bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Få mer besökare till bloggen genom SEO-skola

Netti Starby

 
Få mer besökare till bloggen genom SEO-skola
 
"I samarbete med Brath.se"
 
Att lyckas få sin blogg större med mera trafik krävs en hel del jobb och det är mycket mer än vad man tror. Bloggen behöver också bli mer sökbar på google för att bli mer synlig, men att lyckas med det är inte heller det lättaste. Det är då du behöver hjälp och nu ska jag tipsa er om hur ni ska göra.
 
 
 
 
SEO står för Search Engine Optimization och det finns en kostnadsfri SEO-skola via nätet vid namnet Braths. Jag har nyss blivit medlem där och ser fram emot mina 9 mejl om grunderna inom sökmotoroptimering då jag får lära mig mera. Braths SEO-skolans guide är skriven av Magnus Bråth som är grundare till Brath och lär ut grunderna och ger enkla handfasta tips om hur du kommer igång. All information kommer via din mejl så att du kan läsa i lugn och ro.
 
 
 
 
På deras hemsida kan du även göra sökordsanalys på din sajt för att se om du behöver göra några förbättringar för att hamna högre på Google. Via mejl får du råd om hur du går tillväga och för att öka besöken från Google får du tips på enkla ändringar som behöver göras på din blogg. Som ni vet så är sökmotorer och i första hand Google ett bra sätt att få mera trafik till bloggen och därför rekommenderar jag att bli medlem hos Brath.se.
 
 
"I samarbete med Brath.se"
 
 
//PUSS
 
#1 - MALIN

Bra tips fina du! Kram

#2 - Emelie Andersson

Åh vad bra och hade ingen aning om det :)

#3 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Allt sånt är en enda stor djungel - och svårare blir det när man ena dagen har gjort helt rätt, och plötsligt så ändras parametrarna för vad som är sökbart, och då är man tillbaka på ruta 1 igen :/

Jag tror man vinner mer på att hitta trogna läsare :)

#4 - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Åh, vilket bra tips :D

#5 - snyggafilippa.blogg.se

Najs! :D

#6 - Gabriella

Jättebra tips!! :D

#7 - Linda

SEO är så viktigt!
Svar: Ja men eller hur. Imorgon postar vi!

#8 - Julia Svensson

Åh så fin!!

#9 - Norahsmamma

Vilket grymt bra tips! Ska kolla in detta. Kram

#10 - Johanna Utterberg

Så bra tips, ska också tipsa om dem senare ikväll ;) Kram

#11 - Alice

Bra tips, hade ingen aning om detta! Kram.

#12 - Anna

Jättebra tips! :D Kram

#13 - Felicia Karlström

Vilket fint skal du hade på din dator! :) Vart är den ifrån? Kram på dig!

Svar: Jag tror att jag beställde den från fyndiq :-D Kramis
Netti Starby

#14 - elin

Bra tips!<3

#15 - Miss Jennifer

Jag tipsade också om dem idag :)

#16 - Amanda

Vilket bra tips :D kram

#17 - Julia

Så bra tips<3

#18 - Louise

Så himla grymt ju! 😃

#19 - Jonna

Jätte bra tips! <3

#20 - Linnea Kinis

bra tips! :)

#21 - ullie

är det verkligen en bra sida som ger något? klart mera vill man ju alltid ha så

#22 - Maria

Det var ett bra tips, men tror att det är för de som vill få större bloggar. Jag är ganska så nöjd som jag har det :)

#23 - Carro

Vilket bra tips! :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg