bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Jag är så himla kreativ

Netti Starby

 
Jag är så himla kreativ
 
Ja ibland så!
 Här om dagen fick jag en lysande idé när jag hittade en bortglömd dörrhängare. Jag har väldigt länge velat ha någon typ av hängare ovanför kökbänken men har bara inte tagit tag i det.
 
 
Men det gick lika bra att hänga dörrhängaren ovanför diskbänken och nu kan jag hänga upp saker istället för att allt bara ska stå och ta plats. 
 
 
Mina favorit muggar och en snygg disktrasa som är för fin för att använda.
 
 
 
Jag har en bricka och ett doftljus som matchar så bra ihop med muggarna.
 
 
 En av mina starkaste sidor som jag är mest stolt över är att jag är väldigt kreativ och har alltid huvudet fullt av nya idéer. Oftast när jag får en idé så vill jag bara göra det på en gång eftersom jag blir så himla ivrig.
Nu har jag också kommit på en bättre lösning till mitt badrum men det får vänta till helgen eftersom det är tidskrävande. 
 
 
//PUSS
 
♥ 
#1 - lucy

ovanligt och användbart :D så snygga koppar, bricka och ljushållare

#2 - Elin

oj wow vad snyggt!

#3 - Filippa Almkvist

Gud vad bra idé! Blev så fint! Kram

#4 - Annika

oj så fina muggar, roligt när man är kreativ. Ha en fortsatt trevlig dag. Kram.

#5 - Julia

Men gud så snygga muggar!<3

#6 - Sussi

Men så smart. Det blev ju jättefint! Det är så kul när det man tänker ut blir så himla bra. Kram

#7 - Amanda

Men wow så fint!!!

#8 - Frugan E

Superbra idé! Kul när man får ny användning för sånt man redan har. :)

#9 - cecilia

Åå så fiint!! :)

#10 - Julia Svensson

Åh vad kul!!

#11 - Johanna Utterberg

Så smart och vad fint! :) Kram

#12 - Anita

Så fint :D

#13 - natalia

Gud så fint!

#14 - maja

Men åh, blev ju superfint :)

#15 - Cindy

Å det var virkelig fint!

#16 - Lena

Vad fint det blev, du är så duktig!

#17 - Tilda

Åh, det blev superfint! <3

#18 - Hanna Karlsson

Vad fint det blev!

#19 - Josäfin Andersson

Men åh det blev ju jättefint! :D

#20 - Jonna

Det är verkligen så fint <3

#21 - MALIN

Du är verkligen jätteduktig! Kram

#22 - NICOLE

Men hur bra??:D Smart och snyggt :) kram

#23 - Vano

Jäklar vad smart. Och så snyggt det blev :)

#24 - blondina

fan va snyggt :D
sv; Haha tack babe ;) Jag älskar den också!!!

#25 - ullie

blev ju fint tycker det är skoj då ja kommer på lite idder sådär

#26 - ullie

blev ju fint tycker det är skoj då ja kommer på lite idder sådär

#27 - Carro

Åh så fint det blev :)

#28 - Jessica Högberg

jag tror jag måste stjäla den iden, har också en dörrhängare...

Svar: Det gör du rätt i! :-D Kramis
Netti Starby

#29 - Niclas

Nice! Är det modern med koppar igen?

#30 - Felicia

super snyggt :D

#31 - marianne

Kreativitet är inte min starka sida, jag beundrar alla som är det....får jag fråga vilket stjärntecken du är född i?
Kram

#32 - Miss Baby Peaches

Det blev ju jättebra!Men hur fick du fast den?

#33 - Pauline Hurtig

vad härligt! så fint :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg