bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Netti har blivit gråhårig

Netti Starby

 
Netti har blivit gråhårig
 
Igår innan jag satte i mitt löshår med tejp så provade jag ett annat löshår som är med clips. Som ni ser är halva håret mörkbrunt och resten ljusgrått. Det är verkligen kul att testa andra hårfärger men den här färgen kändes inte som mig.
 
 
Håret är även alldeles för långt för min smak.
Men vilken tid det tog med mitt hår igår. Först färgade jag hårutväxten och sedan satte jag i all löshår. Innan dess hade jag tagit ut alla slingor som satt kvar i håret och satte på nya refiller då det blev en hel del pyssel. Men nu är allt klart och har nu en lagom hårlängd och självklart är mitt hår helbrunt.
 
 
Vad tycker ni om det här gråa då? Hiss eller diss?
 
 
//PUSS
 
♥ 
#1 - Jessica Högberg

Mitt börjar få äkta stänk av grått så... haha

#2 - Miss Jennifer

O M G sååååå snyggt :D

#3 - Dixi Wonderland

DISS! Ser väldigt fejk ut :/

#4 - Julia Svensson

Åh vad fint!

#5 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

men wow vad snyggt!! dör lite! kram

#6 - Julia

Men så fint!

#7 - JUNITJEJ

Snyggt!

#8 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad häftigt :)

#9 - Mathilda

Wow så coolt!

#10 - Frida

ååh älskar grått, det där var supersnyggt ju!

#11 - Mirre

Näee det där vart ej så bra det ser för oäkta ut, =D

#12 - Julia Svensson

Ha en fin söndag!

#13 - Linda

Ascoolt men lite som du säger, alldeles för långt.
Svar: Men jaaa skall bli så himla roligt att arrangera något i Malmö!

#14 - Matilda Berlin

Tycker grått är skitsnyggt, men svårt att få lyckat. Så tycker du ska köra på ditt vanliga fantastiska hår =)) Kram finaste och hoppas du har en underbar helg <33

#15 - MALIN

Wow, vad läckert! Kram

#16 - Linda

Svar: Ja åh vi har haft det så bra, kul överraskning verkligen!

#17 - Petra Olsson

Coolt men väääldigt långt? det är du som ska trivas med håret ,kramar

#18 - natalia

Jättefint :D

#19 - Alice Lindström

Vad coolt1

#20 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Skitsnyggt så verkligen en stor hiss :D

#21 - Maja

Coolt, men inget som jag hade kunnat passa i tror jag haha!

#22 - Amanda Sofi

Roligt att prova nånting nytt!

#23 - Louise

Njae de var nog inte min favorit färg till håret men passade ändå dig 😊

#24 - Linnéa Gustafsson

HISS, så snyggt på dig :)

#25 - Angelica Wåhlin

Hiss, hiss, hiss! Supersnyggt :D Kramar

#26 - Maria at Inredningsvis

Inte min grej men coolt om man går ut nån gång och vill va lite wild :) jag har nyss lärt känna en transa vid namn Candy han är störtskön och kör alltid vilda peruker, han sa han ville se ut som mig om han va kvinna haha :)

Ha en fin ny vecka!

LOVE Maria

#28 - Jonna

Snyggt! kram <3

#29 - Emelie

Jag tyckte faktiskt att du passade i det och att det blev snyggt, dock lite långt kanske som du sa :) men annars en hiss tycker jag :)

#30 - Kamilla

Tycker att du är så fin i ditt bruna och att det gråa blev för onaturligt. Gammalmodig kanske men nja... Skulle också vilja kunna fixa själv med löshår. Får nog gå på en kurs så jag också kan fixa lite. Sov gott.

#31 - Hanna

Hiss de är super snyggt!!

#32 - Cindy

Åå
Så fint!

#33 - ullie

jodå det va coolt men ja e lite sådär med delade hår men ja man ska ha som man vill o känner sej fin i

#34 - Sarah

Så roligt o testa på en annan hårfärg :)

Kram

#35 - Linnéa

Jag tycker det var jättefint:)

#36 - Carro

Fint, men det är finare med helt brunt som du har! :)

#37 - ramona

Alltså jag tycker det är snyggt med grått men det här var ingen hit, diss säger jag. Men du är så otroligt fin i det håret du brukar ha vännen <3
Kramen fina

#38 - Marianne

Vet ju att det är inne med tvåfärgat hår, och jag har faktiskt haft det själv på 80-talet, underhåret var lila och överhåret mörkblont.
I mina ögon är skillnaden på din mörka färg och ljusa grå lite för stor...men jag är ju gammal och hänger inte med haha
Kram

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg