bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Nya sängkläder

Netti Starby

 
Nya sängkläder
 
Här är mina nya sängkläder som jag visat tidigare för er fast då låg dom kvar i förpackningen. Fyndade dom hos Hemtex för halva priset och jag behövde verkligen nya sängkläder.
 
 
Älskar mönstret och kvalitén är verkligen skön.
 
 
Dessa bilder tog jag i söndags då jag gick runt i myskläder hela dagen.
 
 
På morgonen dricker jag alltid kaffe för att känna mig som en människa.
 
 
Minst två koppar och sedan är jag redo för dagen.
 
 
I helgen tvättade jag alla kuddfodralen och plädarna som ligger i soffan och nu doftar dom så himla gott av sköljmedlet. Älskar ny tvättat då det genast känns mycket fräschare och renare. På bilderna ser ni också mitt nya hår som jag jobbade med under helgen då jag färgade hårutväxten och satte i nya slingor. Nya sängkläder, nytt hår och det kan inte bli bättre!
 
Idag vabbar jag med tösen som har blivit ordentligt förkyld och det började att bryta ut redan i söndags. Igår gick hon till skolan fast hon inte mådde bra men idag ska hon få vila upp sig. Jag har ändå fem mil till jobbet och det kändes dumt att chansa med att åka dit för hon kan inte vara ensam hela dagen när hon inte mår bra. Alldeles nyss väckte jag lilleman som ska iväg till skolan så jag ska se till att han får i sig lite frukost.
 
Men ni får ha en fin dag och vi ses senare mina godingar!
 
 
//PUSS
 
♥ 
#1 - Anita

Så fint :D

#2 - Carro

Jättefint! Ock krya på din tjej :)

#3 - Dixi Wonderland

Hoppas att hon mår bättre snart :/

#4 - Sara Ekman

så fina o våriga :)

#5 - Matilda Berlin

Men åhhh vad fina!! Så himla våriga och härliga =)) Kram finaste <33

#6 - Annie

Jag är som du på den punkten, Alltid kaffe på morgonen ;)
Det är ju ett måste ;) *ler*

Hoppas Du får en bra dag<3

#7 - ramona

Verkligen söta sängkläder :) Jag hittade ett så fint set med rosor för ett tag sedan. Roligt att krypa ner när det är fint <3

#8 - Annie

Verkligen sött och härliga sängkläder! :)<3

#9 - Jessica Högberg

Vilka fina sängkläder, dom andas hopp om vår=)) Krya på lilltjejen fort<3

#10 - thessas.blogg.se

Men vilka fina sängkläder! Älskar den där ljusturkosa nyansen på bladdetaljerna 😍

#11 - Natalie Salazar

Va fint med liknande skal till både mobil och dator :)

#12 - My

Så mysigt med nya sängkläder :D

#13 - Joanna- livet med psykisk ohälsa

Så fina

#14 - Eva`s blogg

fina! själv kör vi med bara vita har väl ett randigt. Åh trist att tösen är sjuk, men hoppas ni kan mysa till det ändå kram

#15 - Ines

Så fina sängkläder! <3

#17 - Angelica

Gud, så fina! Måste kolla om dom finns här i Uppsala :D

#18 - Celine

Så söta!

#19 - Johanna Utterberg

Så fina sängkläder! :) Hoppas tösen kryar på sig! Kram

#20 - annelie

snygga sängkläder :D kram

#21 - Natalie Salazar

va kul att du mins mig <3 de glädjer mig
allt bra annars?

#22 - Miss Baby Peaches

Älskar ditt mobilskal och "datorskalet" eller vad man säger!

#23 - Alice Lindström

Vad fint!

#24 - sara

vårigt påslakarn :) hoppas du haft en fin tisdag! KRAM!

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg