bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Tröja och blus

Netti Starby

 
Tröja och blus
 
 "Inlägget innehåller affiliatelänkar"
 
Kolla in vilken söt blus och perfekt till våren då blommigt mönster blir väldigt trendigt igen. 
 
 
Även färgen rosa fortsätter också att vara trendigt och den här rosa stickade tröjan passar väldigt bra att bära ovanför blusen. Det blir så snyggt när blusens fina detaljer syns från polon och handledarna. 
 
 
Du hittar blusen här <--- och tröjan här <--- 
 
 
 
 
 Annars är det dags för en ny vecka med nya möjligheter och helgen bara försvann känns det som. Nu har jag äntligen fått mitt hår tillbaka och det tog nästan hela lördagen att göra iordning det. Men blev jättenöjd med resultatet och visar det i ett annat inlägg. 
Igår hade jag fullt upp med alla bilder som jag har fotograferat under helgen att jag glömde bort att skriva ett eftermiddags inlägg. Men det är sånt som händer ibland. 
 
Jag önskar er en bra start på veckan och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - Veiken

Jaha, då blir det till att köpa blommigt i vår. Fint! Kram

#2 - Amanda Eveline - Utbytesstudent i Singpore

snyggt! kram

#3 - Miss Jennifer

Snyggt :D

#4 - Linnéa Gustafsson

Åh vilka fina färger!!

#5 - Dixi Wonderland

Både blusen och tröjan var så fina :D

#6 - Matilda Berlin

Åhh vad fint!! Passar dig verkligen så bra =) Kram sötaste <33

#7 - Natalie

Vad härligt med rosa!!

#8 - sara

vilken vårig blus :) Ha en fin måndag, KRAM!

#9 - annelie

så himla fina båda två :D kram

#10 - Sussi

Så fin blus, även tröjan var fin. Jag gillar rosa jag med :) Tråkigt nog passar jag inte i blommigt lika mycket som du gör :( Kram

#11 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Den ser riktigt varm och go ut :)

#12 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Sv: Ja, de små gynnarna är riktigt kvicka när det gäller att ställa till oreda!

#13 - Cindy

ELsker hvordan du matchet toppene :D

#14 - lisebrevik

Wow, for en utrolig fin bluse! Og kjempefint antrekk, dette kledde deg kjempegodt! :D Ønsker deg en fin Mandag!

#15 - Lars

Snyggt på dig. Rosa. Jag säger inget mer

#16 - Pia

Härligt att den rosa färgen hänger kvar!

#17 - jessy

Åh, så fint!

#18 - Tess

Du passar så bra i rosa! 😃 kram

#19 - cassandra gigel

jättefint :D

#20 - Amanda

Fint!! :) kram

#21 - Pauline Hurtig

snyggt!

#22 - MALIN

Den stickade har jag i vitt! Den är så fin! Kram

#23 - Anita

Riktigt snygg Tröja!! :D

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg