bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Mysiga stunder

Netti Starby

 
Mysiga stunder
 
Att ha mysiga stunder är helt underbart och det är något som jag helst unnar mig med under mina lediga dagar. 
 
 
❤️ Som att mysa med kaninerna.
❤️ Gosa ner sig i soffan med varm choklad och en mysig filt.
❤️ Pussas och kramas med mina barn.
❤️ Att ha levande ljus runt omkring mig.
❤️ En massa gott att äta.
❤️ Sällskapsspel eller en spännande film. 
 
 
Nu när det är vinter så vill jag allra helst ha mysiga stunder varje helg.
 
 
Nu när jag har haft tre väldigt intensiva helger på raken så vill jag bara göra det som måste göras i hemmet och sedan bara ta det lugnt om kvällarna. Det känns som att det var evigheter sedan sist. 
 
 
 Ni får ha en mysig lördag och vi ses senare mina finaste!
 
 
//PUSS
 
#1 - Veiken

Det är viktigt som bara den med lite mys! Det är verkligen återhämtning! Kram

#2 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Det är ju så viktigt att ha såna dagar ibland! :)

#3 - Denise

Myyys <33

#4 - Dixi Wonderland

Såå mysigt :D

#5 - Linda

Åh, jag älskar mysiga stunder (helt klart det bästa!!) <3

#6 - Jessica Högberg

Känns skönt att jag gjort mej av med många måsten;)

#7 - Johanna Utterberg

Härligt med mysiga stunder!! :) Kram

#8 - tess

Åhh kaninerna! <3 Man måste verkligen tavara på stunderna man får när det varit mycket en längre tid, annars klarar man inte av vardagen. Kram

#9 - NICOLE

Å så mysigt :) Det behövs verkligen ibland för att varva ner och ladda upp igen :) kram

#10 - ullie

tyckeerr ofta att det är för de mysiga stunderna man lever o samlar enegi kram o fin lördag

#11 - Julia

Mys!!

#12 - Jennifer

Åh mysstunder är de bästa :D

#13 - Julia Svensson

åh så mysigt!

#14 - Natalia

Så mysigt inlägg!

#15 - sara

Mysigt! Själv sitter jag på jobbet, vill dock också hem och familjemysa :) KRAM!

Svar: Förstår det :-D Kramis
Anette Starby

#16 - Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Åh så mysigt :)

#17 - Linnea Kinis

älskar att mysa :))

#18 - Maria

Äntligen så kommer jag in på din sida. Försökte hela dagen igår, och halva dagen idag... Att mysa det måste man göra både på vardagar och helger tycker jag :)

#19 - Kaffehörnan

Så harmoniskt de ser ut att vara

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg