bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Happy New Year!

Netti Starby

 
Happy New Year!
 Bilder från ett år sedan
 
 
God morgon!
Jag ville bara kika in och önska er alla en trevlig nyårsafton samt visa några bilder från förra årets nyårsafton. Tyvärr hade jag bara bilder från telefonen för de övriga bilderna från systemkameran finns på datorn hemma hos barnens far.
 
Plaggen jag hade på mig då bar jag bara tillfälligt för att göra mig sexig inför barnens far (dåvarande sambo) som jag även lyckades med för han kunde inte släppa bort blickarna från mig :-D.
 
 
 Bild från ett år sedan
 
Så här såg mina nyårsnaglar ut förra året.
 
Vi hade planer att åka till några vänner men lillgrabben blev magsjuk mitt på dagen, sov hela eftermiddagen och var jätte pigg på kvällen. För att vara på den säkra sidan tog vi beslutet att vara hemma ifall han skulle bli dålig igen.
 
 
Bild från ett år sedan

Vi hade inte köpt hem någon mat heller eftersom vi var bortbjudna, men lite fanns det kvar i mataffären så en tre rätters middag fick vi ihop till slut. Till och med lillgrabben åt med god aptit.
 
Nu ska jag alldeles strax göra mig nyårs fin men vi ses lite senare mina godingar!
 
 
/PUSS
 
#1 - Polly Svensson

Jätte fin outfit. Gott nytt år på dig också. Kram

#2 - snie.blogg.se

Såg ju ut o bli bra ändå =) O fin du va!

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Gott nytt år! :)

#4 - Siri |Diabitfit|

Snygg outfit förra året, ha en bra nyårsafton :)

#5 - VERONICA - fashionblog

Älskar looken från förra året! :) Ha en underbar dag och gott nytt ååår! :)

#6 - Alice

Så snygga naglar du hade! :D Hoppas att du får en bra nyårsafton! Kram.

#7 - Petra

Hej ville kicka in och önskar dig en faktiskt nyårsafton och hoppa du för en trevlig nyårsafton puss och kram <3

#8 - Eva`s blogg

GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG DIG KRAMEN

#9 - coffeeandcupcake.blogg.se

Gott Nytt År! :D

#10 - Linn Strömberg

Roligt att se hur du såg ut förra året :D Gott nytt år fina <3

#11 - Louise

Gott nytt år! :)

#12 - annelie

super tjusig outfit du hade på dig :D

#13 - Ida Lindborg ♡

Så snyggt och fint! hoppas du får en helt fantastisk nyår! gott nytt år ♡

#14 - Mirre

GOTT NYTT ÅR

#15 - Erika

Jag hoppas att du får en fin dag :)

#16 - Julia

så fin du var :)

#17 - MADDISENJ.SE

Snygging, kul att titta tillbaka på förra året!


Gott nytt år fina du!

#18 - Henrietta Nylund

Så fint från förra året! :)

#19 - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Åh så snygg klänning och älskar naglarna! Roligt att du la upp från förra året:D

#20 - Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete

Åh så snygg klänning och älskar naglarna! Roligt att du la upp från förra året:D

#21 - Madeleine

Gott Nytt år!

#22 - Petra

Sv ja dom är fina ska spara till en sådan kofta.

#23 - Anna

Så tjusig så! Hoppas detta nyår varit bra! :)

#24 - Maria-Alexandra

Wow, vilken partypingla! Hoppas du hade en bra kväll :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg