bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Coffee

Netti Starby

 
Coffee



Godmorgon raringar!


Här sitter jag med morgonkaffet och jag hade liksom inte haft något emot att ha en likadan kaffe som på bilden.

Egentligen skulle jag göra en egen kaffebild men tyvärr blev inte ljuset bra här. Då hittade jag den här fina bilden istället från WeHeartit.
Det enda negativa just nu med att vara bortrest är att inläggen blir sämre eftersom jag inte hinner skriva det jag egentligen vill skriva om. Men det får jag ta igen imorgon kväll när vi kommer hem. 

 

Igår var vi på Liseberg hela dagen och vi hade riktigt kul. Ni kanske har läst på nyheterna om strömavbrottet som hände igår på Liseberg och vi hade verkligen tur att vi inte satt i en karusell just då. När vi var åter hemma hos ungarnas farbror med familj så lagade vi god mat och avslutade kvällen med mys i soffan. En riktigt lyckad dag med andra ord.

 

Jag återkommer med bilder och detaljer om dessa dagar när bilderna ligger i datorn och vi ses lite senare!

 

 /PUSS

 

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg