bloggping   Shopping och Mode   Toppbloggare   BlogRankers.com

Netti Starby - Innan magen vaknar!

Netti Starby

 
Innan magen vaknar!
Godmorgon på er!
Sovit gott? Det har jag verkligen gjort :-D.
 
 
 
Just nu sitter jag och sipprar i mig två stora koppar kaffe med mjölk som jag alltid startar min dag med.
 
 
 
Det är dags för mig att starta denna dag ordentligt med en PW och sedan blir det en smarrig frukost på det. Jag tycker att det blir mycket godare med frukost efter en PW ute i naturen eftersom min mage brukar vakna mycket senare än mig. 
 
 
 
Jag har även köpt hem en massa godis ifall några söta spöken skulle knacka på dörren för det vet man aldrig :-D.
 
Vi ses lite senare mina älsklingar!
 
/PUSS
 
#1 - Catrin Monica Sandberg

Vilka underbara bilder! Trevlig lördag på dig :)

Svar: Tack detsamma! Jag kunde inte komma in på din blogg :-( Kram
Netti Starby

#2 - Eva`s blogg

Åh blir en aning avis då du skriver att du skall ut på pw jag är opererad sen 2 veck så får inte träna nu, :( kvarg så billigt kanske ett besök dit idag tack för tips...älskar kvarg hoppas din tur blir toppen träna för mig med :) kram njut av dagen

#3 - Amanda Jona [SPONTAN]

Fantastiskt vackra blommor! :)

#4 - johanna

Fina blommor!

#5 - Elin

Vackra! =)

#6 - Celine

Så fina blommor!

#7 - Alice

Så härligt med en morgonpromenad, och så fina blommor! ^^ Kram.

#8 - ByJuliaP

Åh vilka fina blommor

#9 - Fani

Vilka fina blommor! Och skönt med powerwalk :) Jag brukar dock gå efter frukosten, men nu vart jag lite sugen på att pröva att gå innan. Kanske hade vart bättre för min mage med. Kaffe behöver jag dock innan men det skrev du att du drack med? annars hade jag aldrig orkat, haha. Inte människa om jag inte fått kaffe i mej xD

#10 - Nimo

Vilka fina blommor!
Var gärna med i min tävling där man vinner en länk http://nouw.com/Nimom/tavling-vinn-en-lank-21214493

#11 - Viktoria Eriksson

så vackra blommor :)

Powered by Jasper Roberts - Blog
Medlem i Better Bloggers <

Reggad på Commo.se <

<



<

SvenskaLänkar.com - en bra svensk seo-optimerad länkkatalog <

SvenskaHemsidor.com - Gratis länkkatalog för din hemsida, webbplats eller blogg